رضوانی تعداد مجوز‌های صادرشده برای فروش دخانیات در قم را ۱۳۸ مورد ذکر کرد و از فعالیت گسترده واحد‌های غیرمجاز در این زمینه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛مهدی رضوانی رئیس اتحادیه خواربارفروشان استان قم با اشاره به موضوع «دخانیاتی‌های فراوان زیبنده شهر قم نیست» گفت: تعداد مجوز‌های صادرشده برای فروش دخانیات در قم تنها ۱۳۸ پروانه کسب است، ولی امروز شاهد هستیم به دلیل بیکاری و دیگر مشکلات اجتماعی واحد‌های فروش غیرمجاز دخانیات به شکل گسترده‌ای در قم در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: برای کنترل این وضعیت بازرسی‌های اتحادیه افزایش‌یافته و تعداد بازرسان را نیز اضافه کردیم و با نماینده دادستان از این واحد‌های غیرمجاز بازرسی کرده و با آن‌ها برخورد می‌کنیم.

افزود: بسیاری از این واحد‌ها تخلفاتی نیز داشتند که به دادستان قم برای پیگیری و برخورد منتقل‌شده است.

رضوانی با تأکید بر اینکه در اطراف محدود مساجد،مدارس و اماکنی که نوجوانان در آن تردد قابل‌توجه دارند مجوز فروش دخانیات صادر نمی‌شود،عنوان کرد: بازرسان اتحادیه به واحد‌های غیرمجازی که در این مناطق در حال فعالیت هستند اخطار جمع‌آوری داده که در صورت عدم تمکین به قانون در مهلت داده‌شده، این واحد‌ها پلمب خواهد شد.

وی در پایان یادآورشد: همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف از سوی واحد‌های عرضه دخانیات موضوع را با شماره تلفن ۳۷۷۰۷۹۱۰ منتقل کنند تا در اسرع وقت توسط بازرسان رسیدگی شود.

انتهای پیام/ح

 برخورد جدی با فعالیت واحد‌های غیرمجاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار