دانش‌آموز شاهرودی علی‌رغم غیبت در تمام مواد درسی با کارنامه قبولی روبه‌رو شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، «حسین امینیان»، دانش‌آموز شاهرودی است که این روز‌ها نامش سر زبان‌ها افتاده؛ او علی‌رغم غیبت در تمام مواد درسی با کارنامه قبولی روبه‌رو شده است.

مردم و رسانه‌های شهرستان شاهرود این روز‌ها با تصویری از یک کارنامه تحصیلی مواجه شده‌اند که نشان می‌دهد دانش‌آموز شاهرودی بدون حضور در کلاس‌های درس و با وجود غیبت در امتحانات تمام مواد درسی در پایان ترم‌ها، نمره قبولی گرفته است.

بررسی‌های انجام شده مشخص شد این دانش‌آموز شاهرود در کلاس‌های هیچ کدام از دروس موردنظر که در آن‌ها نمره قبولی گرفته، شرکت نکرده است.

بررسی کارنامه این نوجوان شاهرودی حاکی از آن است که «حسین امینیان»، ۲۸ غیبت در ۱۴ ماده درسی دارد؛ اما کارنامه پایان سال تحصیلی او ناباورانه با مهر قبولی همراه می‌شود.

این دانش‌آموز شاهرودی گرچه تنها در بخش «انضباط» نمره ۲۰ در کارنامه گرفته؛ گویا این نوع قبولی از رسوم مدارس در سال‌های ابتدایی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

«حسین امینیان»، دانش‌آموز شاهرودی که در سال تحصیلی ۱۳۶۱-۱۳۶۰ در رشته علوم تجربی در سال سوم مقطع متوسطه تحصیل می‌کرده، از دبیرستان دکتر علی شریعتی شاهرود علی‌رغم غیبت در تمام مواد درسی، با کارنامه قبولی خارج شده است.

مدیر دبیرستان شریعتی شاهرود روی کارنامه این دانش‌آموز که در تصویر زیر مشاهده می‌فرمایید، نوشته است: «شهید امینیان به لقاءالله پیوست». گویا این نوجوان شاهرودی با وجود همه غیبت‌هایش، از محبوب آسمانی نمره قبولی گرفته است.

دانش‌آموزی با وجود غیبت در امتحان، نمره قبولی گرفت+ سند

انتهای پیام / م

نمره قبولی دانش آموز شاهرودی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.