حسن نیا گفت: تا پایان سال آینده تمام جاده‌های مناطق سیل زده ترمیم و بازسازی می‌شود.

تمامی مناطق سیل زده تا پایان سال ترمیم و بازسازی می شوندبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  عبدالهاشم حسن نیا، معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به خسارت سیل به ۱۴ هزار کیلومتر از جاده‌های کشور گفت: تاکنون بیش از ۵ هزار کیلومتر از این جاده‌ها ترمیم شده و تا پایان سال آینده تمام این ۱۴ هزار کیلومتر جاده در سطح کشور ترمیم خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تلاش بیش از ۲۰ هزار نیروی فعال در راهداری کشور افزود: استان اصفهان به عنوان قطب حمل‌ونقل و چهار راه کشور بیشترین کمک‌رسانی را به مناطق سیل زده به خصوص استان‌های لرستان و خوزستان داشته است.

معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان در همایش تجلیل از راهداران این استان با اشاره به وجود بیش از ۱۱ هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه دراین استان گفت: بیش از ۹۰۰ نفر پرسنل اداره کل راهداری استان با کمک ۵۵۰ دستگاه ماشین آلات و ۲۰۰ دستگاه تجهیزات جاده‌ی وظیفه نگهداری و بهسازی جاده‌های استان را بر عهده دارند.


بیشتر بخوانید:کاهش ۷.۱ درصدی تردد در محور‌های برون شهری /محور کندوان تا ساعاتی دیگر یکطرفه می‌شود


فرزاد دادخواه با بیان اینکه استان اصفهان شاهراه کشور است و آمادگی کامل برای کمک رسانی به سایر استان‌های کشور را دارد افزود: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان در سیل امسال علاوه بر کمک رسانی در جاده‌های خسارت دیده از سیل غرب و جنوب استان بیش از ۹۰ نیرو برای کمک رسانی به استان‌های سیل زده کشور اعزام کرده است.

انتهای پیام/

تاکنون بیش از ۵ هزار کیلومتر از جاده‌های مناطق سیل زده ترمیم شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار