رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در دیدار با نمایندگان رسانه‌های جهان، در مورد آخرین تحولات مرتبط با مسئله فلسطین، کنفرانس بحرین و طرح موسوم به معامله قرن صحبت کرد.

محمود عباس: اگر آمریکا از تصمیمات خود علیه فلسطین بازنگردد، تعاملی با آن وجود نخواهد داشتبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: معامله قرن تمام شده است، همانطور که کنفرانس بحرین شکست خورد؛ کنفرانسی که با سخنان جرد کوشنر، داماد ترامپ شروع و با همان سخنان پایان یافت؛ دیگر چیزی به نام معامله قرن وجود ندارد.

محمود عباس تاکید کرد: گفتیم که معامله قرن را هرگز نخواهیم پذیرفت و این را به صراحت کامل اعلام کرده ایم. چه موضوعی باقی مانده است که بخواهیم در مورد آن سخن بگوئیم و آن را بررسی کنیم؟

رئیس تشکیلات خودگران فلسطین تصریح کرد: نه اظهار نظر آمریکا و نه میانجیگری آن از زمان توافق اسلو تاکنون، هیچ دستاورد و پیشرفتی را برای حل مسئله فلسطین محقق نکرده است.

وی ادامه داد: اگر امریکا از تصمیماتی که علیه مسئله فلسطین اتخاذ کرده بازنگردد تعاملی با این کشور وجود نخواهد داشت. تصمیمات یکجانبه و انفرادی به هیچ وجه قابل قبول نیست.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار