آیت الله سید محمد شاهچراغی گفت: پرداخت مالیات وظیفه ملی و اسلامی برای رونق، آبادانی و توسعه کشور و عبور از بحران های اقتصادی است.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،نماینده ولی فقیه در استان با واکاوی مهمترین دشمنی با دین مبین اسلام در کشور ایران در یک قرن اخیر گفت : پهلوی اول و دوم در دوره قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و صدام متجاوز بعد از سال 57 بسیار تلاش کردند تا ریشه دین را در این کشور بزنند اما به برکت ائمه معصومین و رهبری امام و ولایت فقیه نتوانستند.همه مسلمانان در پرداخت خمس، زکات و مالیات مسئول هستند.
آیت الله سید محمد شاهچراغی به توطئه های جدید استکبار جهانی و آمریکا در امتداد همین دشمنی یک قرن اخیر اشاره و تصریح کرد : تحریم و تهدید 40 ساله گذشته علیه مردم ایران نیز در همین راستا و با بهانه های مختلف طراحی و اجرا می شود اما به لطف الهی و زیر سایه دین اسلام و رهبری و با بصیرت مردم انقلابی و شهید پرور میهن این نقشه های شوم نیز ناکارآمد است.
خطیب نماز جمعه امروز سمنان ابعاد مختلف سیاسی حج را یاد آور شد و افزود : زیارت در کنار برائت از ویژگی های بارز حج ایرانی هاست و فریاد زدن مظلومیت جهان اسلام، دفاع از مردم یمن و فلسطین نباید فراموش شود.
وی با گرامیداشت هفته مالیات از مودیان مالیاتی خواست تا حق دولت را بپردازند و از مسئولان و دریافت کنندگان مالیات هم درخواست کرد امین باشند.
آیت الله شاهچراغی با تبریک ایام ولادت امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) با اشاره به ویژگی های ممتاز شخصیتی و علمی خواهر گرامی امام رضا(ع) از مردم خواست برنامه های دهه کرامت را با شکوه و در خور شان ائمه معصومین برگزار کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.