امام جمعه موقت ساری گفت: غرب به دنبال برنامه نفت در برابر غذا برای مردم ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  حجت الاسلام محمد قاسمی امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه، با اشاره به خروج دولت امریکا از توافقق بین المللی برجام و وقت‎کشی و بی تفاوتی اروپا نسبت به حقوق قانونی ایران، پایان تعهد یکجانبه و باطل شدن این قرارداد از سوی جمهوری اسلامی ایران را خواستار شد.
 
وی با تاکید بر بی اختیار بودن اروپایی‌ها در موضوع برجام و وقت کشی آنان به نفع آمریکایی ها، ارائه مهلت ۶۰ روزه ایران به طرف‌های غربی را پاسخی اولیه به این بدعهدی‌ها عنوان کرد و افزود: غرب به دنبال برنامه نفت در برابر غذا برای مردم ایران است، اما جمهوری اسلامی ایران باید با خروج از این قرارداد، اجازه تحقیر ملت بزرگ و مسلمان ایران را ندهد.
 
حجت الاسلام محمد قاسمی زبان امریکایی‌ها واروپایی‌ها در برابر ایران را زبان زور و تهدید دانست و گفت: باید در برابر دشمن زورگو از زبان زور و اقتدار صحبت کنیم.
 
امام جمعه موقت ساری به سردرگمی دولت آمریکا و پریشان‎گویی ترامپ پس از انهدام پهباد جاسوسی آنان به دست نیروی هوافضای سپاه پاسداران اشاره کرد و افزود: قدرت نظامی و علمی ملت ایران آنان را به استیصال وا داشته است.
 
وی به اخلال برخی از مفسدان در بازار و ایجاد نابسامانی در معیشت و رفاه مردم اشاره کرد و گفت: قوه قضائیه، دستگاه‌های نظارتی و دولت باید با این افراد برخورد قاطعانه داشته باشد.
 
 
انتهای پیام/آ
 


ادامه برجام، برابر با تحقیر ملت

برچسب ها: مجلس خبرگان ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار