زلاتان ابراهیموویچ فوتبالیست شناخته شده سوئدی با انتشار ویدئویی در فضای مجازی به چالش باز کردن در بطری آب با پا پیوست.

چالش بازکردن در بطری توسط فوتبالیست معروف +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روزی است که شبکه‌های اجتماعی مختلف از ویدئوهای چالش باز کردن در بطری آب با پا پر شده است. ویدئو چالش بازکردن در بطری با پا پیش‌تر توسط جیسون استاتهام، دیوید کانر مک گرگور و مکس هالووی در شبکه‌های مجازی به اشتراک گذاشته شد و مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته بود.

این بار زلاتان ابراهیموویچ سوئدی فوتبالیست شناخته‌شده با انتشار ویدئویی از خود به چالش بازکردن در بطری پیوست. ابراهیموویچ در ویدئوی منتشرشده با ضربه پا در بطری را که در دست فرد دیگری است باز می‌کند.

در ادامه این ویدئو را می‌توانید ببینید:

گرچه ایده این ویدئو نخستین بار توسط چند گروه رزمی کار حرفه‌ای منتشر شد اما این چالش نخستین بار توسط جیسون استتهام ستاره معروف فیلم‌های اکشن که ویدئویی از خودش در اینستاگرام منتشر کرده بود دیده شد. او در این ویدئو که در آن ۳۶۰ درجه دور خودش می‌چرخد و بعد با پایش به درب بطری آب لگد می‌زند، به طوری که درب بطری پرت می‌شود اما خود بطری از جایش تکان نمی‌خورد و آب درون آن هم نمی‌ریزد.

این پست در اینستاگرام به سرعت بیش از  ۱۴ میلیون بار دیده شد. جیسون استتهام این پست را دوشنبه صبح در اینستاگرام منتشر کرد و تا چهارشنبه صبح تبدیل به یک ترند اینترنتی شد و بیشتر از ۲۶۰۰۰ پست اینستاگرامی بعد از او با هشتگ #چالش درب بطری ویدئوهایی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: فضای مجازی ، دیدنی ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سام
۱۶:۵۶ ۱۴ تير ۱۳۹۸
اولین کسی که این چالش را تو فضای مجازی پخش کرد جیسون استاتهام و بعد اکشای کومار پخش کردند بعدش که دیگه دارن پخش میکنن