وحید هاشمیان پس از اتمام سفر خود به آلمان برای حضور در اردوی جدید تیم ملی به ایران بازگشت.

مربی تیم ملی فوتبال به ایران بازگشتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله جدید اردو و تمرینات تیم ملی فوتبال ایران از ۱۹ تا ۲۴ تیر بدون حضور بازیکنان لژیونر در مرکز ملی فوتبال و زمین شماره ۲ این مجموعه برگزار می‌شود.

مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی تیم ملی قصد دارد در این اردوی کوتاه مدت و پنج روزه از بازیکنان کمتر دعوت شده و چهره‌های جوان استفاده و وضعیت آن‌ها را برای قرار گرفتن در فهرست تیم ملی برای رقابت‌های مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ارزیابی کند.

وحید هاشمیان، تنها دستیار ایرانی ویلموتس که پس از برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی با کره جنوبی برای رسیدگی به برخی امور شخصی و شرکت در دیدار‌های خیرخواهانه فوتبال به آلمان سفر کرده بود صبح امروز (جمعه) به تهران بازگشت و قرار است اعضای خارجی کادرفنی تیم ملی هم فردا به ایران بیایند.

بلافاصله پس از بازگشت ویلموتس، مانو فررا، لورن اسپینوزی و کوین مینی به کشورمان قرار است فهرست تیم ملی برای اردوی تیرماه اعلام شود.

ملی پوشان فوتبال ایران یکشنبه ۲۴ خرداد در آخرین روز اردوی خود در دیداری تدارکاتی که پشت درب‌های بسته ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد به مصاف شاگردان فرهاد مجیدی در تیم ملی امید می‌روند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار