منیژه آرمین معتقد است که در سیاست‌گذاری‌ها جای اهالی فرهنگ خالی است و به نوعی سیاست جای فرهنگ را در کشورمان گرفته است.

منیژه آرمین: در سیاست‌گذاری‌ها جای اهالی فرهنگ خالی استبه گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، منیژه آرمین نویسنده پیشکسوت کشور، درباره اهمیت قلم و لزوم پرداختن به چنین موضوعی اظهار کرد: جای تاسف دارد که فراورده‌های فرهنگی مهجور شده‌اند و فراورده‌های خوش رنگ و لعاب و محصولات مصنوعی و مبتذل جای آن را گرفته اند.

وی ادامه داد: اعضای شورای فرهنگی انقلاب اسلامی افراد بسیار پرکار و گرفتاری هستند و اگر از اهالی فرهنگ در سیاست‌گذاری‌های کلی کشور بیشتر استفاده شود می‌توان به نتایج خوبی رسید و در آن صورت می‌توانیم بیشتر شاهد رشد و تعالی فرهنگ و ادب کشور باشیم.

آرمین با تاکید بر این که پرداختن به فرهنگ را باید موضوعی مستمر بدانیم؛ عنوان کرد: در صورتی که همیشه به فرهنگ و ادب توجه نشان دهیم و این موضوع جزئی از برنامه‌های ارگان‌ها و نهاد‌های مرتبط باشد موفق خواهیم بود. اما اگر به شکل مناسبتی فعالیت‌های فرهنگی را اجرا کنیم نیاز کلی مملکت برآورده نمی‌شود.

این نویسنده با اشاره به این که در سیاست‌گذاری‌ها جای اهالی فرهنگ خالی است و به نوعی سیاست جای فرهنگ را در کشورمان گرفته است. باید برای سیاست‌گذاری‌های فرهنگی گروه ثابتی در نظر گرفته شود، چرا که تغییر مدام مدیران و سیاست گذاران باعث می‌شود استمرار و یکپارچگی را از دست بدهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: ادبیات ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار