دروازه‌بان کهنه کار ایتالیایی پس از بازگشت به تیم فوتبال یوونتوس گفت بازوبند کاپیتانی را نمی‌خواهد.

بوفون بازوبند کاپیتانی یوونتوس را نخواستبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جان‌لوئیجی بوفون کاپیتان سابق تیم فوتبال یوونتوس، که پس از بازی در تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه به این تیم تورینی بازگشته، اعلام کرد بازوبند کاپیتانی این تیم را نمی‌خواهد.

روز پنج شنبه باشگاه یوونتوس اعلام کرد قرارداد یک ساله‌ای با بوفون امضا کرده است.

بوفون در اولین اظهارات خود پس از بازگشت به جمع بیانکونری‌ها گفت: "وچک شزنی" پیراهن شماره ۱ و "جورجیو کیه لینی" هم بازوبند کاپیتانی را به من تعارف کردند، اما من به اینجا نیامده ام که چیزی را انتخاب کنم، بلکه آمده ام تا چیزی بدهم. من با افتخار در تیمی بازی می‌کنم که جورجیو کاپیتان آن است، او مثل برادر من است. من شماره ۷۷ را انتخاب کردم، چون همان شماره‌ای است که در پارما با آن بازی کردم.

بوفون افزود: من خوشحال و هیجان زده ام، با وجود این واقعیت که تقریبا ۴۲ ساله هستم، این بهترین انتخاب من بود، زیرا من می‌خواستم احساسات واضح را تجربه کنم. "

بوفون افزود: من یک یوونتوس قدرتمند را ترک کردم و حالا دوباره به تیمی بازگشته‌ام که حتی قدرتمندتر از قبل است. وقتی در کونتیناتزا، محل تمرین یوونتوس بودم، فهمیدم این‌جا دنیایی است که تقریبا آن را نمی‌شناسم، چون این باشگاه همیشه در حال تکامل است.

بوفون از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۸ برای یوونتوس بازی کرد و فصل گذشته را در PSG سپری کرد. او برای تیم پاریسی ۲۵ بازی رسمی را انجام داد.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

بوفون: بازوبند کاپیتانی را نمی‌خواهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار