مدیر مرکز امور خادمان آستان قدس رضوی گفت: توقف ثبت نام متقاضیان خادمیاری رضوی موقتی است و در آینده نزدیک ثبت نام جدید از متقاضیان آغاز خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی اکبر عصارنیا، مدیر مرکز امور خادمان آستان قدس رضوی، گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار نفر از سراسر کشور در طرح خادمیاری رضوی ثبت کرده‌اند که پس از اتمام مراحل اداری و آموزشی این افراد، ثبت نام جدید از متقاضیان صورت خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه نیاز است تا مراحل اداری، گزینش و آموزش مورد نیاز بدو خدمت خادمیاران به صورت دقیق انجام شود افزود: به این دلیل ثبت نام جدید به طور موقت متوقف شده است.

به گفته وی، تا کنون فرآیند‌های اداری، گزینشی و آموزشی ۶۰ درصد از متقاضیانی که در گذشته در طرح خادمیاری رضوی ثبت نام کرده‌اند، به پایان رسیده است.

عصارنیا، با اشاره به ۲۸ عرصه تخصصی خدمت خادمیاران رضوی گفت: عرصه‌های فرهنگی، تعلیم و تربیت، بانوان، مشاوره خانواده و محرومیت‌زدایی شامل توزیع ارزاق، سفره‌های اطعام و کمک به محرومان و تأمین جهیزیه محرومان بیشترین عرصه‌های خدمت متقاضیان طی یک سال گذشته را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/م

 

ثبت نام متقاضیان خادمیاری رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.