شهردار منطقه ثامن مشهد گفت: همزمان با فرارسیدن ایام میلاد حضرت امام رضا(ع) اقداماتی متناسب با افزایش حضور زائران و مسافران بارگاه مطهررضوی شهرداری منطقه ثامن تمهیدات ویژه را در نظر گرفته است.

آذین‎بندی معابر تا برپایی جشن ها و گلباران حرم مطهررضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،سید مصطفی نعمتی شهردار منطقه ثامن  مشهد گفت: امسال در راستای مردم محور کردن اقدامات در دهه کرامت و پرهیز از موازی کاری و منسجم بودن فعالیت‎های ویژه این ایام شهرداری مشهد، آستان قدس رضوی و سپاه استان نسبت به تشکیل ستاد گرامی داشت دهه کرامت اقدام کردند تا با همکاری تشکل‎های مردمی و هیئات مذهبی نسبت به آماده سازی شهر متناسب با این ایام اقدام نمایند.

 

وی تصریح کرد: با توجه به دستورالعمل ابلاغی از سوی ستاد و همچنین برنامه ریزی های ویژه منطقه، همزمان با آغاز دهه کرامت تمامی خیابان های اصلی منتهی به حرم مطهر رضوی توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ثامن، با نصب بالغ بر ۲۰ هزار مترطول ریسه رنگی، ۶۰۰ بیرق و ۴۰چ پارچه الوان ستونی آذین بندی شده است.

 

شهردار منطقه ثامن مشهد گفت: المان نوری ویژه ای با شعار «دهه کرامت مبارک» طراحی و در میدان بیت المقدس نصب شده و علاوه بر آن ۵ المان نوری دیگر در سطح خیابان های منطقه نیز همزمان با شب های دهه کرامت روشن خواهند بود.

 

نعمتی افزود: گروه های سرود آئینی در طول این دهه در 4 محور اصلی پیرامون حرم مطهر، تحت عنوان پاتوق های سرود، به اجرای اشعار آینی و نغمه های زیبای مدیحه سرایی در وصف و ثنای امام مهربانی ها خواهند پرداخت.

 

شهردار منطقه ثامن مشهد گفت: اکران نقاشی دیواری یا امام رضا(ع) به مساحت ۲۲۰ مترمربع در حاشیه بولوار شهید حاجی حسنی کارگر ۷، جشن جمعه های با نشاط در فضاهای عمومی و تورهای گردشگری در بافت پیرامون حرم مطهر رضوی و همچنین جشنواره شهر شاد با مشارکت مناطق ۶و۷و ثامن در کمپ زائرپذیر غدیر از جمله دیگر اقدامات ویژه این ایام می باشد.

 

انتهای پیام//ا.آ

 

اکران نقاشی دیواری به مساحت 220 متر مربع به مناسب ولادت امام هشتم(ع)

برچسب ها: شهرداری ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.