مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت: آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ پنجشنبه با برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی آغاز شد.

حبیب اله رمضانی مدیر آموزش و پرورش آبادان در بازدید از حوزه های آزمون سراسری در آبادان در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: سه هزار ۹۲۱ داوطلب در آبادان ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۴۶۳ نفر در گروه ریاضی و فنی و تعداد ۷۹۶ نفر در گروه علوم انسانی شرکت کرده اند.

وی در ادامه افزود: در شهرستان آبادان داوطلبان ۵ گروه آزمایشی ریاضی و فنی با ۴۶۳ نفر، علوم تجربی دو هزار و ۱۰۷  نفر، علوم انسانی ۷۹۶ نفر، هنر ۲۲۲  نفر، زبان های خارجه ۳۳۳ نفر با یکدیگر رقابت می کنند.

مدیر آموزش و پرورش آبادان ادامه داد: از تعداد سه هزار و ۹۲۱ داوطلب در آبادان دو هزار ۶۳۴ نفر خانم و یک هزار ۲۸۷ نفر مرد هستند.

آغاز آزمون سراسری ۹۸ در آبادان

رمضانی  گفت: گروه آزمایشی علوم تجربی با دوهزار و ۱۰۷ داوطلب بیشترین و گروه آزمایشی هنر با ۲۲۲ نفر کمترین متقاضی را داشته اند.

وی ادامه داد: فردا ۱۴ تیرماه ۹۸ داوطلبان گروه های آزمایشی علوم تجربی، هنر و زبان های خارجه در صبح و بعد ازظهر برای کسب نتیجه دلخواه در حوزه های آزمون سراسری در آموزش و پرورش آبادان و دانشگاه آزاد اسلامی به سوالات آزمون سراسری پاسخ می دهند.

گفتنی است در این دور روز ۱۲ حوزه در آموزش و پرورش و ۴ حوزه  در دانشگاه آزاد اسلامی آبادان میزبان داوطلبان هستند.

انتهای پیام/ د

آزمون سراسری سال ۱۳۹۸

برچسب ها: آموزش و پرورش ، کنکور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.