استاندار اردبیل گفت: نمایندگی دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل در شهر مرزی اصلاندوز با تامین امکانات و بودجه راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو در مراسم جشن شهرستان شدن اصلاندوز در مسجد جامع این شهر که با حضور معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد، گفت: در سالروز ولادت حضرت معصومه (س) بخشداری اصلاندوز با تدبیر وزیر محترم کشور به طور رسمی به فرمانداری تبدیل شد و این به معنای توجه دولت به توسعه همه جانبه کشور است.

وی شهرستان اصلاندوز را دارای ظرفیت کشاورزی و گردشگری دانست و گفت: این شهرستان از ظرفیت پایاب سد خدا آفرین بهره مند می‌شود و برای ایجاد شهرک صنعتی دنبال زمین با شاخص‌های مشخص هستیم.

استاندار اردبیل افزود: تامین نیروی انسانی و امکانات برای تجهیز ساختمان‌های اداری در دستور کار قرار گرفته و در آینده نزدیک سازماندهی می‌شود.

بهنام جو توجه به شمال استان را از اولویت‌های دولت محلی بر شمرد و اظهار کرد: مطالعه پروژه راه آهن اردبیل_ پارس آباد به پایان رسیده و عملیات اجرایی خط انتقال راه آهن پارس آباد به جمهوری آذربایجان نیز امسال آغاز می‌شود.

وی شهرستان‌های شمال استان را قطب کشاورزی بر شمرد و افزود: برای انتقال بار از فرودگاه پارس آباد مغان مطالعه توسعه و بین المللی کردن این فرودگاه در دستور کار است تا صادرات محصولات کشاورزی به جنوب کشور و کشور‌های آسیای میانه بصورت هوایی انجام گیرد.

استاندار اردبیل ضمن تقدیر از استقبال با شکوه مردم اصلاندوز از مسولان کشوری و استانی در جریان جشن تبدیل این بخش به شهرستان افزود: در این مراسم شهرستان اصلاندوز نشان داد که استعداد شهرستان شدن داشته و الگوی خوبی برای اقدام مشابه در سطح وزارت کشور تلقی می‌شود.

انتهای پیام/ح

آغاز عملیات اجرایی خط انتقال راه آهن پارس آباد به جمهوری آذربایجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.