سردار آسودي با اشاره به رزمايش شهداي وحدت گفت: اين رزمايش به تمام اهداف از پيش تعيين شده خود دست يافت و با اقتدار و صلابت اجرا شد.

سردار محمدعلي آسودي در گفتگو با خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اجراي رزمايش شهداي وحدت که در شرق کشور برگزار شد، اظهار داشت: اين رزمايش به تمام اهداف از پيش تعيين شده خود دست يافت و با اقتدار و صلابت اجرا شد.

وي تاکيد کرد: سپاه براي دفاع همه جانبه در برابر هر تهديد احتمالي دشمنان با تکيه بر تجربه هشت ساله دفاع مقدس آمادگي دارد و بسيار قدرتمندتر از گذشته مي تواند هر تهديدي را به موقع پاسخ دهد.

سردار آسودي، با بيان اينکه آمريکا و مستکبران نسبت به گذشته در شرايط ضعف قرار دارند، افزود:‌ اگر دشمنان بخواهند کوچکترين اشتباه يا حماقتي را مرتکب شوند نيروهاي مسلح کشور و به ويژه سپاه پاسخ دندان شکني به آنها داده و منافع شان را با خطر جدي مواجه خواهند کرد.

معاون فرهنگي و تبليغات سپاه با اشاره به مشکلاتي که آمريکا و اروپا را سرگرم خود کرده است، خاطر نشان کرد: آنها حتي توانايي فائق آمدن بر مشکلات خود و پاسخگويي به درخواست هاي به حق مردم خود را ندارند و با بحران مشروعيت و مقبوليت بين ملت خود روبرو هستند.

سردار آسودي گفت: هر چند ما در شرايط بسيار قدرتمندانه اي به سر مي بريم، اما هرگز به فکر تهديد ديگران نيستيم و تنها در صورتي که هر کشوري بخواهد به تماميت کشورمان دست اندازي کند دست او را قطع خواهيم کرد.

وي با يادآوري سخن امام خميني(ره) مبني بر اينکه «آمريکا هيچ غلطي نمي تواند بکند»‌ به مقامات آمريکايي توصيه کرد: به جاي فرافکني مشکلات خود قدري عاقلانه رفتار کرده و کارهاي خود را بر اين اساس پيش ببرند.

سردار آسودي همچنين به برنامه آمريکا و رژيم صهيونيستي براي برگزاري رزمايش مشترک اشاره و تصريح کرد: آنها به دليل مبادرت به اقدامات نابخردانه دچار شکست‌هاي پي در پي شده اند و هدف اصلي آنها از اين رزمايش، انجام عمليات رواني است تا به اين وسيله بتوانند عرض اندام کرده و به نوعي بيداري اسلامي را تحت الشعاع قرار دهند.

/ع2


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار