«زنان بیشه گل» روایتگر داستان زنان روستایی است که مردانشان به جنگ با دشمنان عراقی رفته اند و به تنهایی با مشکلات خود را به دوش می‌کشند.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، عصر روز چهارشنبه ۱۲ تیرماه نمایش «زنان بیشه‌گل» به نویسندگی و کارگردانی مهیار هزارجریبی با حضور کوروش زارعی، حسین مسافر آستانه و جمعی از هنرمندان تئاتر در تماشاخانه مهر حوزه هنری روی صحنه رفت.

نمایش «زنان بیشه گل» با به صدا درآوردن زنگ نمایش توسط حسین مسافر آستانه اجرای خود را در حوزه هنری آغاز کرد.

حسین مسافر آستانه ضمن افتتاح نمایش گفت: خوشحالم که افتخار افتتاح نمایش «زنان بیشه گل» را دارم، این نمایش برآمده از سرزمین من و از شمال کشور است و من به مهیار هزار جریبی افتخار می‌کنم.

نمایش «زنان بیشه گل» نمایشی هنرمندانه از شمال کشور است، این نمایش روایتگر داستان زنان روستایی است که مردانشان به جنگ با دشمنان عراقی رفته اند و مردی در روستا نمانده و به تنهایی با مشکلات خود را به دوش می‌کشند.

این نمایش دردی از زنان روستا را نشان می‌دهد که برای زنان ایران زمین نا آشنا نیست و بسیاری از اقوام ایرانی در زمان جنگ ایران و عراق چنین وضعیتی داشتند، اما نویسنده اثر با هوش و ذکاوت، دردی را به مخاطب نشان می‌دهد که درک آن برای همگان سخت است.
نمایش «زنان بیشه گل» با بازی مهیار هزارجریبی، سارا یزدانی، نازنین هدایتی، علی کیانی، سمیرا سلیمانی، منیره سادات خاتمی نژاد، پانیذ چاوشی، مبینا رمدانی و نیروانا هزار جریبی، هر شب ساعت ۱۸:۳۰ در تماشاخانه مهر حوزه هنری بر روی صحنه می‌رود.
انتهای پیام/

برچسب ها: تئاتر ، کارگردان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار