فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: استان کرمان در قبال پروژه انتقال آب شهر کرمان ۲۳۰ میلیارد تومان به قرارگاه خاتم بدهکار است.

انتقال آب کرمان زیربار دین میلیاردی قرارگاه خاتمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سردار سعید محمد در جلسه بررسی پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص)  که باحضور استاندار کرمان ونمایندگان مجلس ودیگر مدیران اجرایی در استانداری کرمان برگزار شد گفت: تلاش می‌کنیم تا مشکلات مردم را با توجه به شرایط اقتصادی با اجرای پروژه‌های عمرانی برطرف کنیم.

وی افزود: در حال حاضر بحث آب شرب شهر کرمان با مشکل روبه‌رو است که برای حل این مشکل بحث انتقال آب از سد شهیدان امیرتیموری را پیگیری می‌کنیم .

وی تاکید کرد:منابع مالی کافی از سوی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) به پروژه‌ها تزریق شده است.

فرمانده قرارگاه  خاتم‌الانبیاء (ص) با اشاره به اینکه پروژه انتقال آب از سد صفارود سرعت خوبی گرفته وبه زودی به پایان می رسد، افزود: وجود معارض های مختلف از مشکلات اصلی این پروژه است که باید توسط مسئولان استان حل شود.

وی با بیان اینکه این پروژه با کیفیت بسیار بالا و دقیق اجرا می‌شود و در برنامه افتتاح در ۲۲ بهمن سال جاری است، گفت:در مجموع  برای پروژه انتقال آب به شهر کرمان ۲۳۰ میلیارد تومان بدهی استان کرمان به این قرارگاه برآورد شده است.

وی با بیان اینکه با وجود مبلغ بالای طلب قرارگاه  خاتم‌ از استان کرمان و با توجه به مشکلات مردم در بحث کمبود آب اجرای ۱۱ کیلومتر خط انتقال را آغاز کردیم اظهارداشت:  تمام لوله خط انتقال ۱۱ کیلومتری تامین شده، اما باید پروژه هر چه سریع‌تر تامین اعتبار شود تا بتوانیم آن را ادامه دهیم که دراین بحث نیاز به توجه ویژه مدیران استان است.

انتهای پیام/ح

بدهی میلیاردی کرمانی ها به قرارگاه خاتم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار