معرفی Ace Combat ۷ Skies Unknown؛ یک بازی کاملا معمولی از نوع مغرور!

بازی Ace Combat ۷ Skies Unknown از نظر برخی بسیار شیرین طراحی شده و در آن کاربران شاهد یک بازی جدی و چالش برانگیز هستند.

معرفی Ace Combat ۷ Skies Unknown؛ یک بازی کاملا معمولی از نوع مغرور!

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی Ace Combat ۷ Skies Unknown را می‌توان یک بازی معمولی و پرغرور دانست که هیچ تلاشی نمی‌کند تا بتواند مخاطبانش را جذب خود کند! اما با ماموریت‌های چالش برانگیزی که در خود جای داده است می تواند شما شیفته و سرگرم کند. مطمئنا از همان ابتدا با وارد شدن به بازی Ace Combat ۷ Skies Unknown محو تماشای گرافیک جنگنده‌ها و نورپردازی باورنکردنی آن‌ها می‌شوید!

البته در این قسمت ایراد‌هایی نیز به چشم می‌خورد که قصد داریم به آن‌ها اشاره داشته باشیم. سازندگان این بازی با اینکه در طراحی جزئیات آسمان‌ها و نورپردازی‌ها سنگ تمام گذاشته‌اند، اما در برخی از مراحل طراحی گرافیکی جغرافیا بازی جزئیات کمی دارد، به طوری که درخت‌های تکراری یا محیط‌های خشک نظر شما را به خودش جلب می‌کند. سازندگان در این راستا می‌توانستند زمان بیشتری را صرف طراحی کوهستان‌های غنی‌تر کنند؛ از آنجا که دنیای این بازی به طور کامل خیالی است.

البته باز با این حال این موضوع در تمام محیط‌های بازی دیده نمی‌شود و جزئیات برخی از مراحل بازی از جذابیت خاصی برخوردار است. داستان بازی Ace Combat ۷ Skies Unknown بسیار معمولی بوده و هرگز نمی‌تواند آن حس حماسی را که باید، در وجود شما ایجاد کند. البته داستان می‌تواند بازی را برایتان هدف دار و با معنی کند، اما به هیچ عنوان تلاشی برای ارتقای حس لذت در وجودتان نمی‌کند. روایت نیز در سطحی قرار دارد که کار را راه می‌اندازد و دیالوگ نویسی‌های بازی به گونه‌ای است که به شما دلیلی برای رد کردن کات سین‌ها ندهد.

بررسی ace combat ۷:skies unknown

یکی دیگر از نکات جالب و در عین حال عجیب بازی مربوط به انیمیشن‌های ضعیف صورت است. انیمیشن صورت شخصیت‌ها و به خصوص انیمیشن حرف زدن آن‌ها بسیار بد است و نکته جالب توجه نحوه بر خورد تیم سازنده Ace Combat ۷: Skies Unknown با این نکته است. آن‌ها تصمیم گرفته اند که داستان را از زبان شخصیت سومی به عنوان راوی روایت کنند و با این کار کمترین استفاده‌ای را از صورت این شخصیت‌ها داشته باشند.

جلوه‌های صوتی و تصویری بازی Ace Combat ۷ Skies Unknown 

اینجا همان جایی است که قلبتان توسط موسیقی‌های روح نواز و نورپردازی‌های هنرمندانه بازی تسخیر می‌شود. موسیقی‌های Ace Combat ۷ Skies Unknown  همگام و همراه با دیگر عناصر بازی (به غیر از داستان) هیجان را به وجودتان تزریق می‌کند. قطعه‌هایی حماسی که در هنگام درگیری‌ها آدرنالین را در وجودتان پخش خواهد کرد و با نابود کردن هر دشمن، لذتی مثال زدنی را تقدیمتان می‌کند. صداگذاری نیز کاملا خوب و قابل قبول است، چه صدای موتور‌های هواپیما زمانی که بر فراز اقیانوس‌ها جولان می‌دهید، و چه صدای موشک‌هایی که اهداف را از پای در می‌آورند، صدا گذاری بازی همیشه خوب عمل می‌کند.بررسی ace combat ۷:skies unknown

ماموریت ها در بازی Ace Combat ۷ Skies Unknown 

می توان گفت که، کاربران با Ace Combat ۷ شاهد یک بازی جدی و چالش برانگیز هستند و این موضوع به قدری شیرین طراحی شده است که ماموریت‌های آن شما را یاد نسخه‌های اول این بازی می‌اندازد. سازندگان روش دیگری را برای انجام ماموریت‌ها در دسترس کاربران قرار داده‌اند.

در حالی که همرزمان تقریبا در تمامی مراحل شما را همراهی می‌کنند برخی از نکات مهم ماموریت‌ها در گفتگو‌های هم‌رزمان به گوش می‌خورد. از این رو کاربران باید لحظه به لحظه حواسشان به صحبت‌های هم‌تیمی‌ها باشد تا از این رو بتوانند مراحل را پشت سر بگذارند،  چرا که در حین انجام ماموریت‌های بازی Ace Combat ۷ Skies Unknown ، هم‌رزمان شما مدام در حال صحبت با شما هستند و همه اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهند. گفتنی است که بازی در همان ابتدا به طور ساده نحوه انجام ماموریت‌ها را در دسترس شما قرار نمی‌دهد.


یکی از مواردی که می‌تواند برای برخی از بازیکنان نا‌خوش‌آیند باشد مربوط به طولانی بودن برخی از ماموریت‌ها می‌شود. برخی از مراحل مدت زمان معینی را برای اتمام مراحل مشخص می‌کند که در جریان آن باید امتیاز کافی را کسب کنید. سازندگان به نحوی این مراحل را دقیق طراحی کرده‌اند که شما اگر در جریان ماموریت قدمی اشتباه بردارید، تمام زحماتتان بر باد خواهد رفت. از این رو سازنده‌ها از بازیکنان می‌خواهند که استراتژی دقیقی را برای اتمام مراحل در بازی پیاده کنند.

به طور مثال باید در جریان یک ماموریت از تمام فرصت‌های موجود برای وارد کردن آسیب به دشمن استفاده کنید در غیر این صورت زمان را از دست داده و موفق به تمام کردن ماموریت خود نخواهید شد.

معرفی Ace Combat ۷ Skies Unknown؛ یک بازی کاملا معمولی از نوع مغرور!

به طور کلی می توان گفت، جدیدترین نسخه از سری بازی‌های Ace Combat با اینکه از ایرادات جزئی در بخش انیمیشن‌های جنگنده کاربران رنج می‌برد، اما در آن سو توانست سنگ تمام بگذارد. Ace Combat ۷: Skies Unknown دقیقا محصولی است که طرفدارانش انتظار آن را می‌کشیدند. از جنگنده‌های متنوع گرفته تا مهمات تخریب کننده مختلف می‌تواند ساعت‌ها بازیکنان را به تجربه این بازی ترغیب کند. ماموریت‌های چالش برانگیز که در تک تک مراحل این بازی وجود دارد شما را هر بار با استراتژی‌های مختلف روبرو می‌کند تا بازی رنگ تکراری به خود نگیرد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: ace combat ۷ ، معرفی بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار