محسن مسعودیان رادگفت: حامیان ایتام در سه ماهه نخست سال جاری به ۸۲۳ یتیم استان سمنان کمک کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،   محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان، گفت: کمیته امداد در طرح اکرام ایتام تلاش کرده با جذب حامیان جدید، فرزندان یتیم و محسنین را در سرفصل‌های بهبود وضعیت معیشتی، درمانی و تحصیلی تقویت کند.

وی افزود: ۸۲۳ یتیم استان سمنان در سه‌ماهه نخست سال جاری یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از حامیان خود کمک دریافت کردند.

 محسن مسعودیان راد با اشاره به اینکه کودکان طرح محسنین به دلیل کهولت سن، بیماری و ازکارافتادگی پدر و دلایل دیگر توان اداره زندگی را ندارند بیان کرد: دو هزار و ۴۶ فرزند طرح محسنین از ۸۰۰ میلیون تومان کمک حامیان خود بهره‌مند شدند.

وی تصریح کرد: ۱۰ هزار و ۱۴ حامی در طرح‌های اکرام ایتام، محسنین و شفا دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه علاوه بر حمایت حامیان از فرزندان محسنین و ایتام، خیران استان سمنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ نزد بانک صادرات شعبه الغدیر و شماره کارت مجازی ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ بانک صادرات واریز کنند و کمک‌های غیر نقدی خود را در قالب تأمین مواد غذایی، خدمات مسکن، کمک‌هزینه‌های درمانی و تحصیلی به این کودکان ارائه دهند.

مسعودیان راد به تعریف طرح شفا با هدف جذب حامیان جدید اشاره کرد و گفت: این طرح باهدف تأمین مالی بخشی از هزینه‌های معالجه و درمان بیماران خاص، صعب‌العلاج و پرهزینه که نیازمندی آن‌ها به تائید اداره پذیرش و مددکاری امداد رسیده باشد اطلاق داده می‌شود.

وی اظهار کرد: حامی در این طرح متعهد می‌شود به‌صورت دائم و یا برای مدت مشخص، ماهانه مبلغ پیشنهادی خود را به بیمار تحت حمایت خود و یا بیمارانی که بنا به تشخیص مسئولین درمان امداد امام (ره) در اولویت دریافت خدمات هستند پرداخت کند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان اظهار داشت: حامیان طرح شفا نیز در سه‌ماهه سال جاری ۱۷ میلیون تومان در این طرح کمک کردند.

مسعودیان راد با ابراز امیدواری از افزایش تعداد حامیان برای حمایت هر چه بیشتر از کودکان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد خاطرنشان کرد: کمک ۱۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومانی حامیان در سال جاری پیش‌بینی‌شده است.

انتهای پیام / م

پیش بینی ۱۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان حامیان در سال جاری در استان سمنان

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.