معاون عمرانی استانداری لرستان از تهیه و تصویب طرح تفصیلی شهر خرم‌آباد در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، معاون عمرانی استانداری لرستان از تهیه و تصویب طرح تفصیلی شهر خرم‌آباد در آینده نزدیک خبر داد.

احمد مرادپوردر سخنانی با اشاره به طرح تفضیلی شهر خرم آباد، اظهار داشت: در جلسه اول طرح تفصیلی شهر خرم آباد هفت ناحیه مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بین هفت تا هشت ناحیه دیگر از این طرح تفصیلی باقی مانده تا به طور کامل نهایی شود، عنوان کرد: اشکالات زیادی در خرم آباد به خاطر تعارض بین ساخت و طرح جامع وجود دارد، که با طرح تفضیلی رفع می‌شوند.

معاون عمرانی استانداری لرستان با اشاره به اینکه اگر طرح تفصیلی تهیه شود حجم زیادی از اختلافات بین مردم، شهرداری و راه و شهرسازی کم می‌شود، افزود: شکایت بازی ها، تخلفات در ساخت و ساز‌ها و… با تهیه طرح تفضیلی شهر خرم آباد رفع می‌شود.

مرادپور با تاکید بر اینکه در طرح تفصیلی هر منطقه مورد بررسی قرار گرفته است، تصریح کرد: تا کنون مجبور بودیم که هر درخواستی را در کمیسیون ماده پنج بررسی کنیم، اما با تصویب طرح تفصیلی دیگر نیازی به این کار نیست و اصلاً درخواستی وجود ندارد که در کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد و باید عین طرح تفصیلی باید اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات ما خیابان حافظ و همچنین ۲۰ هکتار بافت تاریخی که در این منطقه وجود دارد، است، عنوان کرد: در نهایت ظرف یک تا دو جلسه آینده طرح تفصیلی خرم آباد به تصویب می‌رسد.

معاون عمرانی استانداری لرستان، تاکید کرد: با تصویب این طرح کلی از حجم جلسات، نامه نگاری ها، شکایات و بحث‌های مربوط به شهرداری حل می‌شود.

مرادپور، تصریح کرد: طی امسال طرح تفصیلی شهر خرم آباد تهیه خواهد شد.

انتهای پیام/ب

طرح تفصیلی شهر خرم‌آباد به زودی تهیه و تصویب می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.