مرادی در جلسه مشترک با کارشناسان روابط عمومی استان ها و مناطق پستی تهران گفت: روابط عمومی پیشران طرح تحول دیجیتال شرکت ملی پست است.

روابط عمومی پیشران طرح تحول پست استبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فریبا مرادی در این جلسه که به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور حامد شمس مدیر کل دفتر روابط عمومی برگزار شد، با تاکید بر اجرای طرح تحول در پست و لزوم اطلاع رسانی صحیح و آشناسازی کارکنان با این طرح، روابط عمومی را از بخش‌های مهم اجرا و پیاده سازی این طرح خواند.

وی با بیان اینکه توانمندی برقراری ارتباط مهمترین شاخص روابط عمومی موفق است، عنوان کرد: در شرایط حاضر که سرعت تغییرات و تحولات فناوری فزاینده و پرشتاب است، واحد روابط عمومی به عنوان مجموعه‌ای با ماهیت ارتباطی، باید برای بقا و بالندگی سازمان بیش از سایرین، یادگیری قواعد حاکم بر مجموعه را دنبال کند.

مرادی افزود: روابط عمومی باید بر محور اخلاق مداری، مشارکت مداری همراه با ایده پردازی و خلاقیت حرکت کند تا بتواند در راستای کمک به اثربخشی سازمان؛ خود را با تحولات منطبق کند و پاسخگوی افکار عمومی باشد.

راهبر دفتر روابط عمومی، فضای مجازی را فضایی شبکه‌ای خواند که روابط عمومی‌ها می‌توانند به منظور تقویت نام و نشان، اطلاع رسانی ارزش‌های سازمانی و خدمات از آن بهره بگیرند.

وی با اشاره به اینکه حضور در این فضا برای روابط عمومی‌ها بدون چالش نیست و گاهی واقعیت‌ها در معرض تحریف قرار می‌گیرد، ا ضافه کرد: کارکنان روابط عمومی باید با فراگیری آموزش‌های لازم دانش خود را به منظور فراگیری سواد رسانه‌ای و سواد دیجیتال ارتقا دهند تا بتوانند در تقویت اعتبار سازمان اثرگذار باشند.

عضو هیئت مدیره در ادامه با تاکید بر اینکه نگاه مدیران به حوزه روابط عمومی باید مدبرانه و هوشمندانه باشد، از کارکنان این حوزه خواست با بکارگیری تخصص و دانش لازم، از تفکر سنتی فاصله گرفته و نگاه جدید خود را با خلاقیت و کار تیمی در سرتاسر سازمان تسری دهند.

روابط عمومی پیشران طرح تحول پست است

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار