در سفر رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به کازرون ساخت انبار امدادی و مرکز اداری در دستور کار قرار گرفت .

ساخت انبار امدادی و مرکز اداری هلال احمر کازرون در دستور کار قرار گرفتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر طی سفر به شهرستان کازرون تاکید کرد که ساخت انبار امدادی و ساختمان مرکز اداری هلال احمر این شهرستان در دستور کار قرار می‌گیرد.

مرتضی سلیمی با اشاره اهمیت و لزوم انبارهای امدادی استاندارد در سطح شعب گفت: ساخت انبار امدادی کازرون با مشارکت فرمانداری این شهرستان اجرایی می‌شود.

او همچنین گفت: ساخت مرکز اداری نیز از دیگر ضرورت‌های هلال احمر کازرون است و امیدواریم پس از انجام مراحل تخصصی پروژه‌‎های عمرانی، عملیات اجرایی هر دو طرح را هفته دولت امسال آغاز کنیم.

داریوش دهقان، فرماندار شهرستان کازرون نیز با اشاره به ضرورت تقویت جمعیت هلال احمر شهرستان گفت: این فرمانداری متعهد می شود تا زمین لازم برای ساخت انبارهای امدادی را با نظر کارشناسی جمعیت هلال احمر در اختیار آن دستگاه قرار دهد .

درویشی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس نیز شهرستان کازرون را یک شهرستان پرجمعیت و پرحادثه خواند و بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان فارس به دنبال تقویت علمی و تخصصی زیرساخت های امدادی-عملیاتی در سراسر استان است‌.
انتهای پیام/م

لزوم انبار امدادی استاندارد در کازرون 

برچسب ها: هلال احمر ، عمران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار