مهم‌ترین حوادث امروز (دوازدهم تیرماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز ( چهارشنبه دوازدهم تیرماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری قاتل در آبادان

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: مقارن ساعت ۱۴ امروز (چهارشنبه) در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل و همچنین مجروح شدن فردی دیگر در یکی از مناطق شهرستان آبادان، به طور سریع دستورات لازم برای شناسایی و دستگیری قاتل به عوامل انتظامی شهرستان آبادان ابلاغ شد.

وی ادامه داد: با حضور ماموران پلیس در محل حادثه مشخص شد قاتل پس از درگیری با فردی ۲۱ ساله وی را با سلاح شکاری به قتل رسانده و برای متواری شدن سوار یک دستگاه سمند شده، که راننده خودرو سمند ۳۱ ساله پس از متوجه شدن از مسلح بودن سرنشین آن را به سمت کلانتری ۱۳ هدایت می کند، که پس از اطلاع قاتل از نیت راننده به سمت وی شلیک و پس از مجروح کردن او و سرقت پراید از محل متواری می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان افزود: با توجه به حساسیت موضوع ماموران پلیس با بکارگیری روش‌های نوین کشف جرم و اقدامات تخصصی توانستند در کمتر از چهار ساعت قاتل  ۲۶ ساله را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، قاتل را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ تقی زاده گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم، خودروی پراید سرقتی و سلاح به کار رفته در قتل کشف شدند.

وی با بیان اینکه، متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به بزه انتسابی انگیزه خود را از قتل، اختلافات شخصی عنوان کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۴ ساعت

دستگیری ۶ دارنده سلاح غیر مجاز

سید محسن نقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان ، با اشاره به اجرای نهمین مرحله از طرح خلع سلاح در آبادان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی با کمک کارکنان کلانتری ۱۴ چوئبده در سه روز گذشته به صورت مستمر در جهت مبارزه با دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی های غیرمجاز اقدام کرده اند.

وی افزود: در این طرح که با هماهنگی دستگاه قضایی صورت گرفت، ۶ دارنده سلاح غیرمجاز دستگیر و از متهمان تعداد ۶ قبضه انواع سلاح و مهمات شکاری غیرمجاز به همراه ۵۰ عدد انواع فشنگ کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی آبادان تحویل شدند، ادامه داد: نهمین مرحله از طرح خلع سلاح، از ابتدای تیرماه آغاز شده و تاکنون ۱۲ قبضه سلاح و مهمات جنگی و شکاری غیرمجاز به همراه ۲۸۰ عدد انواع فشنگ کشف و ضبط شده است.

سرهنگ تقی زاده با تاکید بر عزم جزم نیروی انتظامی برای برخورد قاطع و قانونی با دارندگان سلاح های غیرمجاز و عوامل تیراندازی ها، خطاب به شهروندان گفت: پلیس با این دسته از افراد مماشات نخواهد کرد.

دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۴ ساعت

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.