وزیر ارشاد در بازدید از تالار مرکزی سنندج دستور داد که این تالار هر چه سریع‌تر تمکیل شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، تالار مرکزی سنندج یکی دیگر از پروژه‌های نیمه‌تمام استان کردستان است که در سال ۱۳۳۸ به‌عنوان تالار فرهنگ به بهره‌برداری رسید، اما در سال ۱۳۸۲ با هدف توسعه این امکان فرهنگی تخریب شد و اکنون پس از گذشت ۱۶ سال همچنان بلاتکلیف مانده و براساس گفته مسئولان تنها ۴۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وزیر ارشاد عصر امروز برای حضور در کنگره مشاهیر کُرد، از روند احداث پروژه تالار مرکزی سنندج بازدید و دستور داد که این تالار هر چه سریع‌تر تمکیل شود.

سیدعباس صالحی در این بازدید با بیان اینکه در سال گذشته با حمایت‌های استاندار کردستان روند ساخت عملیات این پروژه شتاب خوبی گرفت اظهار داشت: اگر چه شرایط کشور از لحاظ منابع اعتباری و پروژه‌های عمرانی با مشکل روبه‌رو شده، اما اتمام هر چه سریع این پروژه نیمه‌تمام جزو اولویت‌ها است.

وی با بیان اینکه استان کردستان پایگاه فرهنگ و هنر است، افزود: بهره‌برداری از تالار مرکزی می‌تواند به جهش برنامه‌ها و فرصت‌سازی برای اهالی فرهنگ و هنر استان و فضای ملی کشور کمک کند.

وزیر ارشاد با بیان اینکه خوشبختانه عزمِ ملی و جدی برای اتمام تالار مرکزی سنندج وجود دارد، تصریح کرد: امیدواریم در ماه‌های آینده اتفاقات خوبی برای تامین اعتبار این پروژه بیفتد و در فرصت زمانی مشخص شده این تالار به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/پ

سفر وزیر ارشاد به سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.