رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: مسئولان با روحیه جهادی و نگاه انقلابی به دنبال حل مشکلات اقتصادی مردم باشند، زیرا تنها راه حل این مشکلات تقویت این روحیه در بین مدیران اجرایی است.

مسئولان با روحیه جهادی به دنبال حل مشکلات اقتصادی مردم باشندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر اظهار داشت: با فقر، بیکاری و گرسنگی امنیت به وجود نمی‌آید بنابراین مسئولان باید ابتدا زیر ساخت‌های توسعه را با توجه به ظرفیت‌های منطقه فراهم کنند.

وی افزود: امروز تمام فشار‌های اقتصادی که بر دوش مردم است بخشی از تحریم‌های ظالمانه آمریکا و بخشی هم از سوءمدیریت برخی از مدیران است.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: ایران ظرفیت‌های زیادی در زمینه‌های مختلف از جمله نیروی انسانی، معادن، صنعت، کشاورزی، دامداری و صنایع دستی دارد که با بهرهگیری از این پتانسیل‌ها خیلی از مشکلات برطرف می‌شود.

وی با اشاره به طرح تحول در دستگاه قضائی افزود: در قانون اساسی وظایفی برای قوه قضائیه تعیین شده که نحوه قضاوت، اجرای عدالت و دفاع حقوق مردم در مقابل افراد ظالم و ستمگر را یادآوری می‌کند بنابراین در دستگاه قضائی باید طوری برنامه ریزی و کار شود که مردم طعم شیرین اجرای عدالت در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... را بچشند.

حجت الاسلام حمیدی ابراز امیدواری کرد که در سیستان و بلوچستان و کشور شاهد تحول در امور قضائی باشیم و عدالت به معنای واقعی اجرا شود و تغییر مدیران در همین راستا اتفاق می‌افتد.

وی به دشمنی آمریکا علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: در چنین روزی آمریکا که ادعای دفاع از حقوق بشر می‌کند هواپیمای مسافربری ایران را در خلیج فارس مورد هدف قرار می‌دهد که حدود ۳۰۰ نفر از افراد بیگناه به شهادت رسیدند.

در این مراسم حجت الاسلام سپاهی به عنوان رئیس دادگستری و گل محمدی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر معرفی و از خدمات خالصی و خانی رئیس دادگستری و دادستان سابق این شهرستان تقدیر شد.

انتهای پیام/ع

امروز تمام فشار‌های اقتصادی که بر دوش مردم است

برچسب ها: دادگستری ، دادستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار