مدیر بورس منطقه‌ای همدان از مبادله بیش از ۱۶۴ میلیون و ۹۱۴ هزار ریال سهم در بورس همدان خبر داد.

مبادله بیش از ۱۶۴ میلیون ریال سهم در بورس همدانعلی اسکندری مدیر منطقه‌ای بورس همدان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،با اشاره به اینکه در بورس منطقه‌ای این هفته همدان، تعداد ۱۶۴ میلیون و ۹۱۴ هزارریال مبادله شد افزود: ۸۱۱ سهم نیز به ارزش ۳۹۰ میلیارد و ۸۳۱ میلیون و ۳۸۷ هزار و ۴۲۴ ریال مبادله شد که ۵۴ درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۴۶ درصد نیز مربوط به فروش سهام بوده است.

وی ادامه داد: دراین مدت سهام متعلق به ۲۵۳ شرکت در بورس منطقه‌ای همدان معامله شد و ۷۷ کد معاملاتی جدید نهم ایجاد گردید.

اسکندری اظهار داشت: ۷۲ نفر در کلاس‌های آموزشی بورس که به صورت رایگان برای عموم علاقمندان برگزار می‌گردد، شرکت کردند و با مفاهیم بازار سرمایه و نحوه معاملات در بورس آشنا شدند.

مدیر بورس همدان خاطرنشان کرد: امروز چهارشنبه هم شرکت‌های پتروشیمی خلیج فارس، مخابرات ایران و سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی بیشترین تاثیر مثبت و شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و معدنی وصنعتی چادرملو بیشترین تاثیر منفی را برشاخص کل بورس داشتند.

وی گفت:همچنین سایپا، بانک تجارت و فولاد مبارکه اصفهان پربیننده‌ترین شرکت‌های بورس بودند.

گفتنی است؛ شاخص کل بورس در هفته منتهی به تاریخ ۱۲/۰۴/۹۸ معادل ۲۴۸,۹۴۴ واحد بود که نسبت به هفته گذشته، ۳۶۷ واحد افزایش یافت، و شاخص کل فرابورس هم با ۳۵ واحد افزایش به رقم ۳,۲۱۳ واحد رسید.
انتهای پیام/ج

بیش از ۱۶۴ میلیون ریال سهم در بورس همدان مبادله شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.