فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امروزه این آموزه‌ها کارآمد‌ترین و اثر بخش‌ترین سلاح در برابر جنگ نرم دشمن است.

آموزه‌های قرآن کارآمد‌ترین سلاح در برابر جنگ نرم دشمن استبه گزارش حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با همسر شهید سرتیپ خلبان خسرو عبدالکریمی که از حافظان و اساتید قرآن کریم است، اظهار داشت: خداوند را به خاطر وجود نعمت استاد و معلم قرآنی، چون شما که تا کنون قریب به ۳۰۰ حافظ جزء‌های مختلف و ۳۰ حافظ کل قرآن کریم را در پایگاه شهید عبدالکریمی تربیت کرده است شکرگزاری کرده و به عنوان سرباز این سرزمین صمیمانه از سال‌ها تلاش خالصانه شما قدردانی می‌کنم.
 
وی افزود: امیدوارم با اهتمام شما، این حرکت قرآنی که آثار و برکات آن را در سبک زندگی کارکنان پایگاه شهید عبدالکریمی و همچنین حضور گسترده و موفق خانواده‌های کارکنان در مسابقات قرآن کریم شاهد بوده ایم، بیش از پیش استمرار یابد.
 
فرمانده نیروی هوایی با تاکید بر ضرورت کار فرهنگی به ویژه فعالیت‌های قرآنی برای تجهیز خانواده‌ها به سلاح بصیرت و شناخت، برای عبور از فتنه‌ها تصریح کرد: امروزه آموزه‌های قرآن و ترویج سبک زندگی اسلامی، کارآمد‌ترین و اثر بخش‌ترین سلاح در برابر تهاجم گسترده فرهنگی و جنگ نرم دشمن است.
 
همچنین همسر شهید عبدالکریمی با اشاره به اینکه شهید بزرگوار علاوه بر حفظ و قرائت قران مبادی آداب قرآنی در زندگی خود بودند تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم را مایه افتخار خود، برکت زندگی و استمرار راه آن شهید عزیز عنوان کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۱۲ تير ۱۳۹۸
حوزه های علمیه باید مساجد را برای جذب جوانان روزآمد کنند در اکثر مساجد با افرادی روبرو می شوید که سن آنها از 50 سال گذشته است.
آخرین اخبار