همزمان با سراسر کشور برنامه پویش " فصل گرم کتاب " در آذربایجان غربی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی امروز در جمع خبرنگاران گفت: برنامه کشوری پویش " فصل گرم کتاب " امسال برای دومین سال متوالی در استان اجرا می شود.


زاهدی افزود: پویش فصل گرم کتاب با هدف توسعه، فرهنگ سازی و نهادینه کردن مطالعه و کتابخوانی و خروج برنامه های کانون از مراکز به خارج و آشنایی کودکان غیر عضو با مراکز . برنامه های کانون؛ امسال از نیمه دوم تیر ماه تا نیمه اول شهریور ماه سالجاری در سه نقطه شمال، جنوب و مرکز استان اجرا می شود.


وی اضافه کرد: برنامه مذکور در شهرستان ارومیه در پارک های قائم و اللر باغی, شهرستان اشنویه در پارک شیخ عبدالعزیز و در شهرستان قره ضیاالدین در پارک چورس هر پنج شنبه عصر ساعت 7 تا 9 برای سنین 6 تا 18 سال برگزار می شود.


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در خصوص ویژگی های مهم این برنامه نیز اظهار کرد: بهرهمندی کودکان در کنار خانواده ها از این برنامه مهمترین ویژگی برنامه پویش " فصل گرم کتاب " می باشد که با محوریت مهارت آموزی، ایجاد نشاط برای کودکان، انس و الفت کودکان با کتاب، فراهم کردن فضار شاد برای کودکان با شعار آینده را باید ساخت اجرا می شود.


زاهدی با بیان اینکه برنامه پویش " فصل گرم کتاب " بر پنج پایه برنامه ریزی شده است، گفت: کتاب و بازی، کتاب و کاردستی، کتاب و نمایش و تئاتر، کتاب و سفال ، کتاب و کودکان با نیاز های خاص جزو پنج برنامه بنیادی می باشد.


وی در پایان با اظهار اینکه سال گذشته استقبال کودکان از برنامه های پویش" فصل گرم کتاب " بیشتر بود، اظهار امیدواری کرد که امسال با همکاری سازمان ها و ادارات مرتبط از جمله شهرداری، نیروی انتظامل، فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانداری شاهد استقبال گسترده و پررنگ تر باشیم.

انتهای پیام/ا

پویش " فصل گرم کتاب " در آذربایجان غربی اجرا می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.