به مناسبت سالگرد مورد هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری کشورمان، کانال ریحانه از کانال‌های وابسته به دفتر رهبر انقلاب، بخشی از بیانات ایشان در این باره را در قالب یک پوستر منتشر کرد.

رهبریبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ۱۲ تیرماه برای هر ایرانی یادآور حادثه غم‌بار سقوط هواپیمای مسافربری ایران در آب‌های خلیج فارس است؛ حادثه‌ای که هرگز از اذهان مردم کشورمان پاک نمی‌شود؛ در این روز تلخ متاسفانه تمامی ۲۹۰ سرنشین هواپیما از جمله ۶۶ کودک بی‌گناه جان خود را از دست دادند.

به مناسبت سالگرد این رویداد، کانال ریحانه از کانال‌های وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌‌ای ، بخشی از بیانات رهبر انقلاب در این باره را در قالب یک پوستر منتشر کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید.

هدیه ی عمو سام!

رهبر انقلاب: حادثه‌ی عظیم حمله به هواپیمای مسافری و کشتار مظلومانه‌ی صدها مرد و زن و کودک، نشان‌دهنده‌ی کینه‌ی دیوانه‌وار امریکا نسبت به انقلاب و نظام اسلامی است. عمق فاجعه آن است که دولتی مدعی تمدن با آن همه پرگویی ریاکارانه درباب حقوق بشر و مخالفت با تروریسم چگونه محصول پیشرفتهای بشری را در راه عملی چنین خجلت‌آور به کار می برد و صدها خانواده را به ماتم می نشاند. ۱۳۶۷/۰۴/۱۲

رهبری

انتهای پیام/

برچسب ها: رهبر انقلاب ، تاریخی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار