استاندار تهران از جابه جایی محل دفن پسماندهای آرادکوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی در چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران اظهار کرد: مشکل تداخل حریم در بخش احمدآباد را از طریق ابلاغ نقشه سال ۹۰ این بخش به شورای عالی معماری و شهرسازی برطرف می‌کنیم.

وی افزود: طرح‌های مخصوص کمربندی و بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی مصوبات سفر را دارند و ۱۰۰ درصد اعتبارات تخصیص یافته و نیاز به تخصیص اعتبار مجدد نیست.

محسنی بندپی گفت: در خصوص تکمیل مترو اسلامشهر فراتر از توان استانداری مشکلات را پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: در خصوص اصلاح قانون استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتر تهران کار‌ها را به صورت آرام و تخصصی و کارشناسی پیش می‌بریم.

استاندار تهران گفت: در خصوص ری با مشکلات بنیادین زیست محیطی که در چند سال آینده به تهدید تبدیل شوند، روبرو هستیم.

وی افزود: جابه جایی و دفن زباله در آرادکوه که تا به امروز به اشتباه صورت می‌گرفت و انتقال پسماند‌های آن در دستور کار داریم.

محسنی بندپی گفت: در خصوص بوی نامطبوع در مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) مقرر شد تا به واحد‌های صنعتی مستقر در این مسیر برای ایجاد تصفیه خانه تسهیلات داده شود.

وی ادامه داد: شهرستان قیامدشت به طور قانونی در حوزه استحفاظی شهرستان ری قرار دارد و هرگونه مداخله و اخذ عوارض از قیامدشت توسط شهرداری خلاف قانون است.

استاندار تهران تصریح کرذ: بسیاری از مشکلات شهر تهران و استان به واسطه حضور اتباع خارجی است که عملا تهدید امنیتی و اجتماعی را به دنبال دارد.

وی افزوذ: در پردیس عمدتا با مشکلات زیربنایی و فضا‌های فرهنگی روبرو هستیم.

محسنی بندپی گفت: در خصوص سکونتگاه‌های غیر رسمی و حاشیه‌ای در پردیس به ویژه اوزون تپه باید معاونت عمرانی استانداری وارد عمل شود.

وی تصریح کرد: شرکت گاز استان تهران موظف به تهیه گزارش از روستا‌های فاقد گاز در شهرستان‌های ری و پردیس و ارائه به استانداری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار