مسئول آموزش اداره ورزش و جوانان فارس گفت: طرح آموزش سربازان برای دریافت گواهینامه مربیگری درجه سه ورزشی در رشته‌های مختلف اجرایی شد.

اجرای طرح آموزش سرباز مربی در استان فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمید سرکوبی مسئول آموزش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس بیان کرد: طرح آموزشی مربیگری درجه سه ورزشی در رشته‌های مختلف به سربازان وظیفه طی تفاهم نامه‌ای که بین وزارت ورزش و جوانان و ستاد کل نیرو‌های مسلح مبادله شده، با هدف اثربخشی دوران خدمت سربازی و ارتقاء توانمندی قشر جوان از ابتدای تیر امسال اجرایی شده است.

وی، این طرح را از مهمترین برنامه‌های آموزشی اداره کل ورزش و جوانان فارس در امسال دانست و افزود: در قالب این طرح بالغ بر ۲ هزار و ۱۴۲ نفر از سربازان مشغول به خدمت در سراسر استان فارس تحت آموزش‌های تئوری و عملی قرار می‌گیرند.

سرکوبی شیرازی با بیان اینکه در این دوره آموزشی، ۱۵ رشته ورزشی پیش بینی شده است، ادامه داد: این طرح شامل سربازان تمام یگان‌های نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی شامل ارتش، سپاه، ناجا و دجا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح آموزشی شامل دو بخش تئوری و عملی است، تصریح کرد: برای هر کدام از بخش‌ها ۶۰ ساعت آموزش براساس دستورالعمل مربیگری درجه سه پیش بینی شده است.

مسئول آموزش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به اینکه طرح یادشده تا پایان سال ادامه دارد، اظهار کرد: فعالیت‌های آموزشی مد نظر اداره کل ورزش و جوانان، با توجه به نیازسنجی آموزشی و براساس استاندارد‌های مشخص پیش بینی و اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ت

اجرایی شدن طرح آموزش سرباز مربی در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار