نوزدهمین جلسه شورای اداری بهزیستی استان کرمانشاه در محل فرمانداری شهرستان اسلام آبادغرب در حال برگزاری است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،در نوزدهمین جلسه شورای اداری بهزیستی استان کرمانشاه مشکل نقل و انتقال مددجویان مستاجر مطرح شد و فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب عنوان کرد که در این راستا خیرین شهرستان پای کار بیایند که بتوان از طریق کمک نقدی یا واگذاری مسکن به مددجویان کمک کنیم.

همچنین مقرر شد ساخت و تکمیل پروژه مسکن مددجویان روستایی زلزله زده تا پایان تیرماه به اتمام برسد و همچنین مسکن شهری تا پایان تابستان سرو سامان بگیرد.

رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با همراهی اعضای شورای اداری بهزیستی امروز چهارشنبه در ادامه سفر خود به اسلام آبادغرب با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مشکلات مددجویان مورد بررسی قرار گرفت و تعدادی از مددجویان نیز به صورت چهره به چهره با مدیرکل بهزیستی استان و فرماندار اسلام آبادغرب برای طرح مشکلات خود دیدار کردند.

جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب بیان داشت: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در اسلام آبادغرب همراه بهزیستی خواهیم بود و یکی از مراکزی که تاکنون در زمینه کاهش آسیب خدمات مطلوبی داشته است سرپناه شبانه بهزیستی است.

رضوان مدنی تصریح کرد: ۱۱ درصد پرونده مددجویان بهزیستی استان متعلق به مددجویان شهرستان اسلام آبادغرب است و برای رفع مشکلات خصوصا آسیب‌های اجتماعی نیازمند همکاری و تعامل با دستگاه‌ها و خیرین هستیم .

 

 

انتهای پیام/د

خیرین شهرستان پای کار بیایند که به مددجویان کمک کنیم

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.