مدیر مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری اصفهان از ثبت پلاک خودروی رانندگان متخلف در سامانه متحرک ثبت تخلفات ایستایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، هادی کریمی، مدیر مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری اصفهان  اظهارکرد: هم اکنون در شهر اصفهان سامانه متحرک ثبت تخلفات ایستایی با پنج خودرو در حال فعالیت است که خودرو‌های این سامانه از نوع پژو ۲۰۶ سفید رنگ می‌باشد که یک نیروی پلیس در هر خودرو حضور دارد.

وی ادامه داد: سه دوربین نصب شده بر روی خودرو‌های این سامانه، تخلفات را به صورت مکانیزه ثبت می‌کند و برخلاف تصور شهروندان، حتی اگر یک سرنشین در خودرویی که تخلف ایستایی انجام داده حضور داشته باشد، اعمال قانون نمی‌شوند، اما با این سامانه‌های جدید خودرو اعمال قانون شده و پلاک خودرو ثبت خواهد شد.

مدیر مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری اصفهان ادامه داد: از مهم‌ترین تخلفات ایستایی می‌توان به پارک دوبل، توقف در ایستگاه اتوبوس، در فاصله ۱۵ متری ورودی و خروجی مراکز آتش نشانی، پلیس و بیمارستان‌ها و فوریت‌های پزشکی، حریم تقاطع‌ها و میادین، از ابتدا تا انتهای پیچ‌ها و تونل‌ها و توقف در محل‌های توقف مطلقاً ممنوع اشاره کرد.

کریمی بیشترین تخلفات ثبت شده توسط این سامانه‌ها را، پارک دوبل خواند و گفت: پارک خودرو‌ها در ایستگاه اتوبوس و توقف در حریم تقاطع‌ها و میادین شهر ازدیگر تخلفات رانندگان است.

کریمی ادامه داد: تا پایان خردادماه سال‌جاری تعداد خودرو‌های سامانه ثبت تخلفات مکانیزه به هفت دستگاه و تا پایان نیمه نخست سال جاری به ۱۲ خودرو می‌رسد.
 
انتهای پیام/ی
 


ثبت تخلفات ساکنِ رانندگان

برچسب ها: جاده ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۱۳ تير ۱۳۹۸
افرين به پليس/خياباني مثل خيابان بهشتي/شاهپور قديم/ که پارکينگ ندارد عمومي ندارد براي پليس مثل چک سفيد امضا شده با هر دوري که بزند چند ميليون جريم ميکند خياباني که پارکينگ ندارد مردم پس براي چند دقيقه کجا پارک کنند ماشين را........