مسابقات قهرمانی دوومیدانی دختران کشور در شهرکرد به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور در بخش دختران با رقابت ۲۲۰ ورزشکار با معرفی برترین‌ها در شهرکرد به پایان رسید.

در این مسابقات در نتیجه تیمی، یزد با ۴ نشان طلا، ۴ نقره و ۲ برنز قهرمان و تیم تهران با ۳ طلا و ۲ نقره و تیم کردستان با ۳ طلا و یک برنز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

در بخش انفرادی و در ماده پنج هزار متر پیاده روی فاطمه زهرا قلعه نویی از تهران، زهرا کیهانی از همدان، شکوفه داوری از ایلام، در ماده پرش طول دلنیا بیگم جانی از کردستان، نجمه خرمالی از گلستان، مهشید زمان پور از چهارمحال و بختیاری و در ماده پرتاب چکش زهرا عرب رستمی از تهران، ساخل صفا طلب از تهران و مائده مومنی از گلستان اول تا سوم شدند.

همچنین در ماده دوی ۴۰۰متر بامانع محدثه ابراهیم پور از آذربایجان شرقی، سوگل نویدی از خراسان رضوی، لیلا خدری از قم، در ماده دوی دو هزار متر بامانع هستی ثمری از کردستان، معصومه موسوی ازالبرز، شکیلا مسیحی از چهارمحال و بختیاری و در ماده دوی ۸۰۰ متر پانته آ قلی پور از همدان، زهرا جهان پناه از فارس و نازنین جمالی پور از خوزستان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در ادامه رقابت‌ها و در ماده دوی ۲۰۰متر ساناز امیری پور از یزد، نرگس رستگار ازخراسان رضوی، آرینا محمدی از البرز، در ماده پرتاب نیزه الهام قطوری از گلستان، نادیا مظلوم زاده از بوشهر، آرزو عبدالهی از چهارمحال و بختیاری، در ماده هفتگانه فاطمه محیطی زاده از یزد، صنم آذری از آذربایجان شرقی و صدف آقاجانی از کردستان مقام نخست تا سوم را به دست آوردند.

مراسم اهدای نشان و کاپ‌های تیم‌های برتر در مجموعه ورزشی شهدای آموزش و پرورش شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/خ

معرفی برترین های مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور در بخش دختران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.