مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از برگزاری ویژه برنامه های دهه‌ی کرامت در بقاع متبرکه و امامزادگان استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین رضا صادقی مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با بیان اینکه میلاد حضرت معصومه (س) تا میلاد امام رضا(ع) با نام دهه‌ی کرامت نامگذاری شده، عنوان کرد: در این دهه و در پنجم ذی الحجه مصادف با گرامی داشت امام زادگان و بقاع متبرکه است و به همین مناسبت برنامه های مختلفی در اصفهان و سایر شهرستان ها برگزار می شود.

وی با اشاره به مراسم تجلیل از امام زادگان شهر اصفهان و۲۴شهرستان اضافه کرد: برنامه ای به صورت ویژه در  امامزاده جعفر بن موسی شهرضا با حضور مردم برپا می شود.

حجت الاسلام صادقی ادامه داد: در روز ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) در شهرستان کاشان و آران و بیدگل کاروان زیارتی به سمت حرم امام زادگان حرکت می کند.

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در خصوص مراسم فرهنگی در امام زادگان در این شهرستان ها اظهار کرد: در کاشان و آران و بیدگل مراسم تکریم امامزادگان با حضور خادمین حرم حضرت معصومه برگزار می شود که همراه با  برنامه هایی اعم از سخنرانی در معرفی بزرگان و امام زادگان، مدیحه سرایی و محفل انس با قرآن است.

صادقی با اشاره به نامگذاری روز ولادت حضرت معصومه(س) برای دختران بیان کرد: این برنامه با شعار حضرت فاطمه معصومه (س)، جلوه کرامت و مهربانی  و با عنوان دختران آفتاب در امامزادگان حضرت زینب بن موسی بن جعفر و آرامگاه ستی فاطمه برگزار می شود.

 

انتهای پیام/س

برنامه های فرهنگی اداره اوقاف استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.