معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از میزبانی اردبیل در رشته‌های فوتسال، کشتی فرنگی و قایقرانی المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور خبر داد.

محمدرضا برادران,معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: اردبیل در سالجاری میزبان سه رشته ورزشی فوتسال، کشتی فرنگی و قایقرانی المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: مسابقات المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی در رده سنی زیر ۱۶ سال در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود که اردبیل در رشته قایقرانی میزبان پسران، رشته فوتسال میزبان دختران و در کشتی فرنگی میزبان پسران خواهد بود.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل خاطرنشان کرد: میزبانی مسابقات قایقرانی آب‌های آرام با توجه به فعالیت خوب هیات قایقرانی استان و وجود زیر ساخت‌های مناسب به اردبیل داده شده که این مسابقات در بخش پسران از ۲۷ لغایت ۲۹ مرداد با حضو ۲۰۰ نفر برگزار می‌شود.

برادران افزود: رشته کشتی فرنگی هم دربخش پسران از دوم لغایت پنجم شهریور ماه با حضور ۵۵۲ نفر و فوتسال بانوان هم با حضور ۶ تیم برتر در اردبیل برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این دوره از رقابت‌ها اردبیل در مجموع میزبان هزار و ۴۲۹ نفر خواهد بود که از استان اردبیل در تمامی رشته‌ها تیم‌های کامل حضور خواهد داشت.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه این میزبانی‌ها تاثیر مستقیم و مثبتی در همان رشته ورزشی در استان دارد افزود: میزبانی‌ها همچنین باعث رشد و شکوفایی بیشتر همان رشته ورزشی و ترغیب نوجوان به ورزش می‌شود.

برادران تصریح کرد: سال گذشته در المپیاد استعداد‌های برتر در قایقرانی موفق به کسب مدال شده بودیم که امسال هم امیدواریم تکرار شود.

انتهای پیام/ح

اردبیل میزبان المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.