مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان گفت: ۷۰ درصد اتوبوس های بخش خصوصی به صورت کامل کولر دارند و مشغول فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت افتخاری مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان با اشاره به خاموش بودن برخی کولر‌های اتوبوس‌های فعال در خطوط اتوبوسرانی شهر اصفهان، عنوان کرد: ۳۰ درصد اتوبوس‌ها به علت تجهیز نبودن، فاقد کولر هستند.

وی ادامه داد: ۷۰ درصد مابقی اتوبوس‌های کولردار بخش خصوصی به صورت کامل کولر دارند و مشغول فعالیت هستند و در حال حاضر حدود ۱۰۰ دستگاه اتوبوس کولردار هستند که به خاطر مشکل تأمین قطعات و مواد مصرفی برای کولر مثل گاز کولر، قطعات و تجهیزات هنوز آماده‌سازی نشدند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان با اشاره به اعتراض  برخی از همشهریان مبنی بر اینکه راننده کولر اتوبوس را روشن نمی‌کند، اظهار کرد: اصلاً این طور نیست بلکه اتوبوس‌های کولرداری که کولر آن‌ها روشن نیست به علت آماده نشدن تجهیزات و قطعات آنهاست.

وی افزود: علت تجهیز نشدن هم به خاطر مسائل مالی، اقتصادی، تغییر اساسی و شدید قیمت‌ها و عدم پاسخ استعلام‌ها توسط تأمین کنندگان، افزایش چند درصدی قیمت‌ها و محدودیت‌های قانونی برای خرید به واسطه تغییر قیمت‌ها است که نمی‌توانیم هر قیمتی را در بازار خریداری کنیم بنابراین این تأمین به تأخیر افتاده است.

افتخاری اضافه کرد: از اسفندماه سال گذشته بحث تجهیز کولر اتوبوس‌ها آغاز شده بود و این اقدام را به زمان حال موکول نکرده بودیم، ولی متأسفانه به علت مشکلات اقتصادی این موضوع پیش آمده است.

وی با اشاره به کمک شهرداری در این مورد، گفت: امیدواریم با مساعدت شهرداری مسئله کولر اتوبوس‌ها در تیرماه برطرف شود و همشهریان با مشکل گرما در اتوبوس روبه‌رو نباشند.

 
 
انتهای پیام/س

مشکل تامین تجهیزات اتوبوس ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.