معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : تابستان امسال با مشارکت همه دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی جوانان برنامه‌های فراغتی مناسبی را نه تنها برای جوانان، بلکه برای دیگر اقشار جامعه تدارک دیده ایم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،مهدی فتاحیان معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه باا شاره به آغاز فصل تابستان و شروع اوقات فراغت بسیاری از نوجوانان و جوانان، گفت : معاونت امور جوانان استان همچون سال‌های گذشته در تابستان امسال با همکاری سایر دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی جوانان برنامه ریزی مناسب و متفاوتی را به منظور غنی سازی اوقات فراغت جوانان استان انجام داده است.

وی بابیان اینکه در برنامه‌های امسال غنی سازی اوقات فراغت جوانان، و نه صرفا پُرکردن آن را در دستورکار قرار دادیم، گفت : در گام نخست ظرفیت‌های فیزیکی، فرهنگی و آموزشی تمام دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی جوانان را بررسی و احصاء کردیم.

معاون امور جوانان استان تصریح کرد: از سوی دیگر تلاش کردیم تا جامعه خدمات گیرنده فراغتی خود را تنها منحصر به نوجوانان و جوانان نکنیم، بلکه برای اولین بار جامعه فراگیرتری شامل بازنشستگان و زنان خانه دار و ... را نیز مشمول طرح‌های اوقات فراغت کردیم.

وی تاکید کرد: پس از آنکه توانستیم از ظرفیت خدمات دهی خود با کمک دستگاه‌های دولتی آگاه شویم و همچنین شناختی از جامعه آماری که می‌خواهیم به آنهاخدمات دهیم کسب کردیم، برنامه‌های فراغتی را طرح ریزی کردیم.

فتاحیان عنوان کرد: در برنامه ریزی انجام گرفته "تندرستی"، "توسعه" و "تعالی" سه محور و اصل مهمی هستند که با استخراج از متن بیانیه گام دوم انقلاب ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری آن‌ها را مورد توجه قرار داده ایم.

وی بابیان اینکه در متن بیانیه گام دوم انقلاب از جوانان خواسته شده که برای دو مقوله مهم اقتصادی و فرهنگی – اجتماعی وارد میدان شوند تا مشکلات این حوزه توسط جوانان حل شود، اعلام کرد: براین مبنا، از میان دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی جوانان بیشترین سهم تکلیفی برعهده سازمان جهادکشاورزی، اداره کل فنی و حرفه ای، آموزش و پرورش و کمیته امداد قرار گرفته تا با استفاده از ظرفیت‌های خود به توانمندسازی جامعه خدمات گیرنده در ایام تابستان بپردازند.

معاون امور جوانان استان تاکید کرد: مشخص کردن سهم تکلیفی ه رکدام از دستگاه‌ها زمینه‌ای فراهم کرده تا با یک سازوکار جدید با کمترین هزینه شاهد بیشترین بهره وری برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و توانمندسازی آن‌ها در تابستان امسال باشیم. همچنین نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها در حوزه وظایفشان نسبت به جوانان بیشتر شده است.

وی عنوان کرد: اداره کل ورزش وجوانان نیز همانند سایر ادارات در بحث در اختیار قرار دادن امکانات ورزشی خود در سطح استان برای فعالیت جوانان و سایر اقشار در این فصل وارد شده است .

 

 

انتهای پیام/د

دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی جوانان برنامه‌های فراغتی برای جوانان و اقشار جامعه تدارک دید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.