معاون شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: جریمه استفاده کنندگان غیرمجاز از شبکه آب استان تا پایان شهریور ماه بخشیده می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن درفشان، معاون شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: جریمه استفاده کنندگان غیرمجاز از شبکه توزیع آب تا پایان شهریور ماه بخشیده می شود و این فرصت به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.

وی افزود: تمامی مشترکان آبفا، به افرادی که به صورت غیرمجاز نسبت به برداشت آب از شبکه توزیع اقدام می‌کنند، موکدا توصیه کرد؛ اینگونه افراد فقط تا پایان شهریور ماه سال جاری فرصت دارند نسبت به قانونی کردن انشعاب و دریافت اشتراک به ادارات آب در شهر‌های استان مراجعه کنند و بعد از پایان این فرصت، بدون هیچ بخشش و چشم پوشی، افرادی که به صورت غیرمجاز از شبکه بهره می‌برند، به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

درفشان با اشاره به پرداخت جریمه ادامه داد: علاوه بر بخشودگی جرایم انشعابات غیرمجاز، هزینه حق انشعاب را نیز به صورت اقساط پرداخت خواهند کرد.

تلاش برای توزیع عادلانه آب در خوزستان

معاون درآمد و امورمشترکان شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: مشترکان مجاز آب استان به جز شهر اهواز ۷۱۰ هزار مشترک  هستند که با توجه به حجم تولید آب که با هزینه بالا و به سختی تولید و در شبکه توزیع می‌شود، می‌توان گفت یک پنجم مشترکان آب استان به صورت غیرمجاز از شبکه‌های موجود استان نسبت به برداشت آب اقدام می‌کنند.

این مقام مسئول گفت: توزیع عادلانه آب در بین مشترکان از اهداف مهم شرکت آب و فاضلاب استان است و روزانه حدود ۱۴۲ هزار انشعاب غیرمجاز، بیش از ۴۸۰ هزار متر مکعب آب در شبانه روز به صورت غیرمجاز، بدون هزینه و مخفیانه مصرف می‌کنند.

درفشان در پایان بیان داشت: مشترکان غیرمجاز ماهانه بیش از ۱۴ میلیون متر مکعب آب مصرف می‌کنند که این مصارف باعث افت فشار، هدر رفت آب و بالا رفتن هزینه‌های تولید و توزیع آب می‌شود.

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: آبفا ، انتقال آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.