مهم‌ترین حوادث امروز دوازدهم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز دوازدهم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. 

 

کشف بیش از ۲۶ کیلو گرم تریاک در "اصفهان

سرهنگ"غلامحسین صفری رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار داشت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان درپی اقدامات اطلاعاتی خود از انتقال یک محموله مواد مخدر در مسیر شهرستان دهاقان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: بلافاصله طی هماهنگی با مقام قضایی، اکیپ‌های عملیاتی از این پلیس و پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی دهاقان، به محور ورودی و خروجی آن شهرستان اعزام و با کنترل این محور موفق شدند یک دستگاه کامیونت ایسوزوی حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کنند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در این عملیات طی بازرسی از خودروی مذکور مقدار ۲۶ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر و همراه پرونده تشکیل شده جهت اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد.
 
 

انهدام باند قاچاق اشیاء تاریخی در "فریدن

سرهنگ "رضا محمدی" فرمانده انتظامی شهرستان فریدن اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با انجام یک سری کار‌های اطلاعاتی موفق شدند اعضای باندی ۳ نفره که با حفاری غیر مجاز قصد کشف و قاچاق اشیاء تاریخی و قیمتی در اراضی روستای قدیمی "اسکندری نسار" داشتند را شناسایی و دستگیری آن‌ها را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام کار‌های میدانی و اخذ مجوز از مقام قضایی به محل مذکور اعزام و هر ۳ متهم را در حین حفاری مناطق تاریخی دستگیر و در بازرسی از آنان تعداد یک دستگاه گنج یاب خارجی قاچاق که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش آن ۴ میلیارد ریال است به همراه یک دستگاه لب تاب و آلات وادوات مربوط به حفاری را کشف کردند.

سرهنگ "محمدی" با بیان اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدند گفت: میراث فرهنگی و تاریخی شناسنامه و هویت یک کشور هستند و ماموران انتظامی همواره با عزم راسخ و پولادین حوزه استحفاظی را رصد نموده و با کوچک‌ترین تخلفات برخورد و فرصت هیچ گونه فعالیتی را برای سودجویان نخواهند داد.
 
 

کشف انبار دارو‌های قاچاق دامپزشکی

 

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از کشف انبار دارو‌های دامپزشکی قاچاق در یک واحد مرغداری خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی مورچه خورت در راستای اقدامات پلیسی خود از دپوی مقادیر قابل توجهی انواع دارو‌های دامپزشکی قاچاق و فاقد مجوز بهداشتی از شبکه دامپزشکی کشور، در یک واحد مرغداری مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه نمایندگان شبکه دامپزشکی و جهاد کشاورزی شهرستان از محل مذکور بازرسی به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه بیان کرد: در این عملیات ماموران موفق شدند، محموله بزرگی از انواع دارو‌های دامپزشکی خارجی قاچاق کشف کنند که ارزش این محموله از نظر کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال برآورد شده است.

وی ادامه داد: کارشناسان شبکه دامپزشکی تمام دارو‌های کشف شده را به سبب مضراتی که برای انسان داشته و سبب آلودگی زیست محیطی می‌شوند، قاچاق و از لحاظ بهداشتی غیر مجاز و فاقد مجوز استفاده برای دام‌ها عنوان کرده‌اند.

سرهنگ بساطی خاطرنشان کرد: در این رابطه تمام دارو‌های کشف شده توقیف و متصدی مرغداری مذکور نیز با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق آرایشگاه‌های زنانه در "تیران و کرون


سرهنگ "علی صادقی"فرمانده انتظامی شهرستان تیران وکرون با اعلام این خبر  گفت: در پی شکایت یکی از متصدیان واحد صنفی آرایشگاه زنانه مبنی بر سرقت طلاجات از محل کار وی، موضوع بصورت وی‍ژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی و کلانتری مرکز فرماندهی انتظامی شهرستان تیران و کرون قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در تحقیقات برای شناسایی و دستگیری فرد سارق بودند که مسئول یکی از آرایشگاه‌های زنانه دیگر نیز به پلیس مراجعه و از سرقت وجوه نقد داخل مغازه اش شکایت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون خاطر نشان کرد: سرانجام ماموران با بررسی‌های میدانی و یک سری اقدامات ویژه پلیسی موفق شدند هویت زنی که اقدام به این سرقت‌ها کرده بود را شناسایی کرده و در عملیاتی طی هماهنگی با مقام قضائی وی را در منزلش دستگیر کنند.

سرهنگ صادقی با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهم مقادیری طلاجات سرقتی نیز در منزل وی کشف شد عنوان کرد:سارق دستگیر شده از طریق طرح دوستی با مسئول آرایشگاه و تردد به آن مکان و اغفال مشتریان، در یک لحظه که خانم‌ها هنگام آرایش طلاجات خود را روی میز می‌گذاشتند اقدام به سرقت آن‌ها می‌کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران وکرون در پایان از بانوان خواست در تردد به امکان عمومی نظیر آرایشگاه‌ها و ... هوشیاری بیشتری داشته و تا حد امکان از نمایش طلا و جواهر آلات و وجوه نقد خود خودداری کنند.

انتهای پیام/م
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.