مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: سه برنامه اصلی ما امسال کلینیک کسب و کار، نهضت ساخت داخل و توسعه بازار و فروش واحد‌های صنعتی و تولیدی است.

توسعه بازار و فروش واحد‌های صنعتی و تولیدی در سال رونق تولیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در برنامه زنده تلویزیونی صبح خراسانی گفت: سه برنامه اصلی ما امسال کلینیک کسب و کار، نهضت ساخت داخل و توسعه بازار و فروش واحد‌های صنعتی و تولیدی در سال رونق تولید بوده و از تمام ظرفیت‌ها مانند کنسرسیوم‌های صادراتی و شرکت‌های مدیریت صادرات برای صنعتگران استفاده می‌کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از صنعتگران عرصه تولید به عنوان عابدین نام بردند، ادامه داد: دو وظیفه اصلی خود را که تأمین زیرساخت‌ها برای شروع سرمایه گذاری و تمهید و تسهیل امور صنایع کوچک بوده را بر اساس اهداف رونق تولید برنامه ریزی کردیم تا جهادگران این عرصه بدون دغدغه به سمت تولید بیایند و زمین را برای آن‌ها آماده سازی می‌کنیم تا در سریع‌ترین زمان ممکن به بهره برداری برسند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر ۴۹ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب داریم که در ۴۰ شهرک واگذاری زمین انجام می‌شود و بقیه در حال آماده سازی برای سرمایه گذاران است.

مهدی زاده مقدم با بیان اینکه به منظور حفظ و صیانت از محیط زیست هم اکنون هشت تصفیه خانه با ظرفیت ۱۴ هزار متر مکعب تصفیه فاضلاب در شبانه روز انجام می‌شود، افزود: مباحث استحصال آب صنعتی و استفاده مجدد آن صورت گرفته و سه تصفیه خانه دیگر در حال انجام است.

وی تصریح کرد: ۲۵ درصد شهرک‌ها و نواحی صنعتی تحت پوشش فضای سبز هست که نشان می‌دهد ما دغدغه بسیار زیادی به مسائل زیست محیطی داریم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: امسال تکلیفی که آقای استاندار به ما دادند بحث شناسایی واحد‌های راکد و نیمه راکد بوده که ما از صنعتگران دعوت کردیم با مشاورین و نخبگان صنعتی، دانشگاهی و تشکل‌ها جلسه گذاشتیم که بر اساس برنامه‌های مقام عالی استان و در سطح استان بتوانیم به آن‌ها کمک کنیم و به ظرفیت کامل برسانیم.

مهدی زاده مقدم افزود: خوشبختانه در حوزه شهرک‌ها و نواحی صنعتی کار‌های مهمی انجام شده و تأمین زیرساخت‌ها برای سرمایه گذاران و در اختیار قرار دادن حقوق انتفاع برای واحد‌های تولیدی انجام شده است.

وی ادامه داد: الحمدالله یک همدلی بسیار خوبی در استان با حضور استاندار، دستگاه قضایی، نمایندگان مردم و همه ارکانی که در فرآیند کمک به واحد‌های تولیدی هستند، ایجاد شده تا درسال رونق تولید، حوزه صنعت به سمت رشد و رونق اقتصادی بیشتر حرکت کند.
 
انتهای پیام//ف.ش

 

۲۵ درصد شهرک‌ها و نواحی صنعتی تحت پوشش فضای سبز است

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.