مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرداول از افزایش ۱۶ درصدی شرکت کنندگان کنکور در شهرستان چرداول خبر داد.

تعداد شرکت کنندگان کنکور در شهرستان چرداول ۱۶ درصد افزایش داشته است

زمانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرداول در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: کنکور سراسری امسال با حضور ۱ هزار و ۳۹۲ داوطلب در شهرستان چرداول برگزار می‌گردد.

وی ادامه داد: کنکور امسال با افزایش ۲۲۶داوطلب یعنی افزایش ۱۶ درصدی نسبت به سال گذشته در تاریخ روز‌های ۱۳ و ۱۴ تیرماه و در روز‌های پنج شنبه و جمعه در دو نوبت صبح و عصر و در ۵ گروه تجربی، انسانی، ریاضی، هنر و زبان خارجه در شهرستان چرداول برگزار خواهد شد.

زمانی اظهار کرد: امسال بیشترین تراکم را در گروه علوم تجربی با تعداد ۸۲۱ داوطلب و کمترین تراکم را درگروه هنر با ۳۷ داوطلب داریم.

وی بیان کرد:امسال با همکاری که دانشگاه پیام نور داشته اند کنکور به صورت متمرکز در۸ حوزه امتحانی ودر ۳ فضا شامل دانشگاه پیام نور واحد سرابله، سالن ورزشی کوثر و سالن باهنر در شهرسرابله برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرداول افزود:کنکور شاید بهترین اتفاق زندگی دانش آموز در طول دوران تحصیل باشد که تمام این چند سال را به امید این روز و موفقیت در این روز برنامه ریزی کرده اند ، لذا همه دست اندرکاران و دستگاه‌های عضو ستاد باید تمامی مسائل و حواشی برگزاری کنکور مثل محل برگزاری، سیستم سرمایشی، نظم و امنیت و غیره را مدنظر قرار داده تا این آزمون به بهترین شکل برگزار شود.

انتهای پیام/ ن

افزایش ۱۶ درصدی شرکت کنندگان کنکور در شهرستان چرداول

برچسب ها: آموزش و پرورش ، کنکور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.