کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین دمای هوا در مناطق مختلف این استان از فردا روند افزایشی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا مبشری کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: دیروز بیشینه دمای هوا در خراسان رضوی به کمترین حد خود رسید به طوری که بیشینه دما در مشهد تا ۲۸ درجه سلسیوس کاهش یافت و امروز بیشینه دمای هوای مشهد با سه درجه افزایش، ۳۱ درجه پیش بینی شده است.
 
وی تصریح کرد: روند افزایشی دما در خراسان رضوی تا روز‌های ابتدایی هفته آینده ادامه خواهد داشت و در روز‌های جمعه و شنبه به ترتیب به ۳۵ و ۳۶ درجه سلسیوس خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امروز تا روز جمعه پایان هفته جاری جوی پایدار در خراسان رضوی حاکم است و طی این مدت تنها وزش باد به نسبت شدید، در مناطق مختلف این استان رخ خواهد داد.

مبشری افزود: طی عصر و شب گذشته وزش باد در مناطق مختلف خراسان رضوی شدید بود و بیشترین شدت وزش باد طی ۲۴ ساعت گذشته در سرخس با ۷۹ کیلومتر در ساعت رخ داد و پس از آن سبزوار، تایباد و بجستان بیشترین شدت وزش باد را با سرعت ۶۸ کیلومتر در ساعت تجربه کردند.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: قوچان و فریمان با کمینه دمای ۱۴ درجه سلسیوس و مه ولات با بیشینه دمای ۳۸ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.
 
انتهای پیام//ف.غ

هوای مشهد گرم تر می شود

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.