رئیس بهزیستی شهرستان میبد از اجرای بیش از ۲۲ برنامه در قالب ۶ افتتاحیه و ۱۶ برنامه اجتماعی- فرهنگی، همایش و کارگاه‌های آموزشی ویژه هفته بهزیستی در این شهرستان خبر داد.

سید محسن فلاح رئیس بهزیستی شهرستان میبد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  گفت: امسال در هفته بهزیستی بیش از ۲۲ برنامه در قالب ۶ افتتاحیه و ۱۶ برنامه اجتماعی- فرهنگی،  همایش و کارگاه‌های آموزشی اجرا می شود.

وی افتتاح ۶ طرح در مجموعه بهزیستی شهرستان میبد را از فعالیت‌های شاخص در هفته بهزیستی دانست و افزود: این افتتاحیه هاشامل سالن آمفی تئاتر وسالن کنفرانس مرکز تحقیقات ژنتیک، موسسه خیریه حقوقی، مرکزاتیسم رویای زیبا، مرکز مشاوره آستان امید و افتتاح کارگاه اشتغال بانوان تحت پوشش است.

فلاح تخصیص خطبه‌های نماز جمعه به ارائه عملکرد فعالیت‌های بهزیستی از سوی ریاست اداره همراه با میز خدمت در محل برگزاری نماز جمعه، نشست  و تجلیل از خبرنگاران، برگزاری مسابقات ورزشی معلولان، دیدار مسئولان با اعضاء جامعه نابینایان، ویلچرانی نمادین مسئولان شهرستان واعضاء کمیته مناسب سازی در سطح معابر اصلی شهر، بازدید از طرح‌های اشتغال، بازدید از طرح ویزیت در منزل و مراقبین همراه با مسئولان و غیره از اهم برنامه‌های اجرایی در هفته گرامیداشت بهزیستی است.

لازم به ذکر است امسال گرامیداشت هفته بهزیستی ۲۲ لغایت ۲۸ تیرماه با شعار به زیستن در گام دوم، شفافیت، توانمندسازی، ارتقاءسلامت اجتماعی است.

انتهای پیام/ی

اعلام برنامه‌های هفته بهزیستی در شهرستان میبد

برچسب ها: خانواده ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار