نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث اینستکس گفت: پرداختن به مساله اینستکس وقت کشی در برابرطرفین برجام است، بنابراین بهتریم راه حل عمل به مهلت ۶۰ روزه است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید صادق طباطبایی نژاد نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در برابر دشمنان باید از موضع قدرت عمل کنیم.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث اینستکس گفت: پرداختن به مساله اینستکس وقت کشی در برابرطرفین برجام است، بنابراین بهتریم راه حل عمل به مهلت ۶۰ روزه است.

وی افزود: بعد از برجام چیزی بجز فشار عاید ایران نشد و اروپایی‌ها به ۱۰ درصد تعهدات خود بیشتر عمل نکردند، در صورتی که ایران به ۱۰۰ درصد تعهدات خود را در قبال برجام عمل کردند.

طباطبائی نژاد در رابطه با تشکیل استان اصفهان شمالی (گلساران) گفت: تا زمانی که یک بحث کارشناسی علمی دقیق صورت نگیرد در موضوع جدا شدن اردستان از استان اصفهان تصمیمی گرفته نمی‌شود و ارتباطی با اردستان ندارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در رابطه با تعیین مکان لجستیک بار در استان اصفهان گفت: مکان پیشنهادی برای اجرای لجستیک بار منطقه‌ای در شمال اصفهان و حد فواصل شاهین شهر و اصفهان و اردستان است.

وی افزود: بر طبق قانون باید مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به حقوق همه کارمندان دولت اضافه بشود، ولی متاسفانه هنوز تعدادی از ارکان‌های دولتی اصافه حقوق را اعمال نکرده اند.

سید صادق طباطبایی نژاد آخرین تصمیمات اشتغال اردستان را این‌گونه عنوان کرد: برای اشتغال شهرستان مجوز احداث صنعت تیغه‌های فولادی را در سول‌های کارخانه چینی گستر صادر کرده ایم.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آسفالت ۱۲۰ کیلومتر از جاده‌های روستایی اردستان گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال جهت تکمیل و بهره برداری جاده اصفهان به اردستان اختصاص یافته است که حداکثر تا سال آینده کل جاده به بهره برداری میرسد.

انتهای پیام/م

 

اروپایی‌ها به ۱۰ درصد تعهدات خود بیشتر عمل نکردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.