نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی کمبود آب در شهرستان قروه را یکی از مشکلات جدی برای مردم عنوان کرد.

کمبود آب یکی از معضلات جدی در شهرستان قروه استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، علیمحمد مرادی شامگاه سه شنبه در جریان بازدید از ایستگاه تحقیقات کشاورزی دیم «قاملو» در شهرستان قروه با اشاره به اینکه همه ما در حرف زدن اولیم، اما در عمل درست پیش نمی‌رویم، اظهار داشت: حرفهایمان مثل چک بی محل است و می‌خواهیم تنها با حرف زدن به توسعه برسیم که اینگونه نمی‌شود کار کرد.

وی با بیان اینکه امروزه رشد داریم، اما توسعه نداریم، افزود: برای توسعه سه عنصر «آب، هوا و خاک» نقش دارند و در حال حاضر نوعی ناپرهیزی در استفاده از این سه عنصر مشاهده می‌شود.

مرادی به کمبود آب در شهرستان اشاره کرد و گفت: کمبود آب در قروه جدی است و اگر منوال به همین صورت پیش رود آینده‌ای خطرناک را خواهیم داشت و باید در این حوزه تجدید نظری صورت گیرد.

وی با انتقاد از اینکه در کشاورزی از فناوری ژنتیک استفاده نمی‌شود، توجه به این مهم را در ایستگاه تحقیقاتی قاملو ارزشمند دانست و بر ترویج آن تأکید کرد.

مرادی همچنین خواستار کاهش کشت سیب زمینی و صرفه جویی در مصرف آب در بخش کشاورزی شد و آموزش به کشاورزان را در راستای حرکت در مسیر استفاده از بذر‌های جدید را ضروری دانست.

انتهای پیام/ز

بحران آب تهدیدی جدی برای شهرستان قروه

برچسب ها: اخبارمجلس ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.