نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: دهستان اسماعیل آباد بزرگ با توجه به برخورداری از زیرساخت‌های لازم به زودی به عنوان چهارمین شهر در حوزه خاش تصویب خواهد شد.

چهارمین شهر در حوزه خاش به زودی مصوب می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  علی کرد نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای اداری خاش نارضایتی مردم را عامل ایجاد گسل در جامعه عنوان کرد و گفت: شورای اداری و شورای تامین شهرستان در تمامی شاخص‌ها و زمینه‌ها باید با یکدیگر هماهنگ و همسو باشند.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهرداری‌ها در خصوص درآمدزایی و پرداخت حقوق و مزایای کارکنان خود پیش قدم شده و به سیمای شهری سامان دهند.

کرد یاد آورشد: ادارات کل برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرستان اعتبارات و بودجه‌های مورد نظر را تخصیص دهند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: دهستان اسماعیل آباد بزرگ با توجه به برخورداری از زیرساخت‌های لازم به زودی به عنوان چهارمین شهر در حوزه خاش تصویب خواهد شد.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام خاش نیز گفت: تنها راه ایستادگی در برابر فشار دشمن عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و عملی کردن اقتصاد مقاومتی است.

وی گفت: ادعای حقوق بشر از سوی آمریکا و استکبار جهانی که خود عامل ظلم و ستم به کشور‌های اسلامی هستند توقع پوچ و بی اساسی است.

انتهای پیام/ع

جلسه شورای اداری خاش  تشکیل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار