نماینده مردم جهرم در شورای اسلامی استان فارس شهرستان جهرم را دارای اهمیتی استراتژیک دانست و تخصیص بودجه و اعتبارات بیشتر در مباحث عمرانی به این شهرستان را مصداق تبغیض ندانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالله اسماعیلی نماینده جهرم در شورای اسلامی فارس که در واکنش به انتقادات نماینده ممسنی این شورا، سخن می‌گفت، افزود: گسیل برخی پروژه‌های عمرانی به سمت شهرستان جهرم به دلیل اهمیت استراتژیکی این شهرستان است و این موضوع نه تنها تبعیض محسوب نمیشود بلکه خدمتی است که برخی متاسفانه از درک آن عاجز هستند.

وی گفت: باید بپذیریم که شهرستانی که فرماندارش یک نیروی عمرانی، نماینده‌اش در مجلس رییس کمیسیون عمران، نماینده‌اش در شورای اسلامی استان رییس کمیسیون عمران و رییس پلیس راهورش یک مهندس عمران باشد و در راس مدیریت عمرانی استانداری هم نیرویی داشته باشد، باید در عمران و جاده سازی در کشور نمونه شود.

نمایند جهرم در شورای اسلامی استان فارس، با بیان اینکه جهرم پیشتاز حوادث جاده‌ای در فارس محسوب می‌شود، گفت: خوب است بدانید شخص بنده به عنوان یک شاهد زنده از نقض برخی از اظهارات دوستان هستم؛ چرا که در همین سوانح جاده‌ای که همکار من از تبعیض در بهره‌وری از اعتبارات آن سخن گفته‌اند، ۶ تن از اعضای خانواده‌ام را در یک حادثه جاده‌ای از دست داده‌ام.

به گفته‌ی اسماعیلی، او در یک تصادف جاده‌ای در سال ۹۲، همزمان ۶ تن از اعضای خانواده شامل ۲ برادر، یک خواهر و ۳ برادرزاده خود را از دست داده است.

وی افزود: شهرستان جهرم بزرگترین قربانی تکمیل نشدن و کاهش بودجه‌های پروژه‌های عمرانی استان فارس محسوب می‌شود به طوریکه طبق آمار پلیس راه بیشترین تصادفات جاده‌ای در استان را به خود اختصاص داده است.

اسماعیلی ادامه داد: ما در شهرستان جهرم به سبب قرارگیری در محور ترانزیتی شیراز – جهرم – لار – بندرعباس که دو مرکز استان بزرگ و مهم کشور را به هم متصل می‌کند، روزانه شاهد تکه تکه شدن و فوت جوانان و نخبه‌گانمان هستیم.

اسماعیلی همچنین با اشاره به اضافه شدن مسیر پاسارگاد – ارسنجان – خرامه – سروستان به مسیر جهرم – بندرعباس و جایگزین شدن این مسیر به جای مسیر شیراز – فسا – داراب – بندرعباس و همچنین وجود جاده‌هایی مثل جهرم – فیروزآباد – عسلویه و جهرم – فسا و … در محدوده شهرستان جهرم، گفت: این محور‌های پرتردد، تلفات انسانی فراوانی در این محور‌های پُرتردد، وظیفه‌ی ما را سنگین کرده است.

عضو شورای اسلامی استان فارس گفت: مطمئن باشید حقیر و دیگر مسؤولان شهرستان جهرم برای توسعه از هبچ تلاش و کوششی خصوصاً در حوزه‌ی عمرانی دریغ نخواهیم کرد.

طی روز‌های گذشته، ایلوش شریفی، نماینده مردم ممسنی در شورای اسلامی استان فارس، انتقادات تندی به وضعیت راه‌های شهرستان ممسنی، مطرح کرده و تخصیص اعتبارات بیشتر به شهرستان جهرم را یک تبعیض در توزیع بودجه‌های عمرانی و حوزه راهسازی دانسته بود.
انتهای پیام/م

واکنش نماینده جهرم در شورای اسلامی فارس به اظهارات نماینده مردم ممسنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار