استاندار کرمانشاه گفت: بر اساس آمار تعدادی خانه روستایی با پیشرفت فیزیکی حدود ۹۵ تا ۹۷ درصد وجود دارند که قصد داریم با یک برنامه منسجم‌ و میدانی تا شهریورماه امسال آن ها را تکمیل نماییم.

عملیات بازسازی روستاهای زلزله‌زده به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شودبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه،بازوند استاندار کرمانشاه سه شنبه ۱۱ تیرماه در نشست با فرمانداران مناطق زلزله زده اظهار داشت:بازسازی روستاهای زلزله زده به مراحل نهایی آن نزدیک شده است بر اساس آمار تعدادی خانه روستایی با پیشرفت فیزیکی حدود ۹۵ تا ۹۷ درصد وجود دارند که قصد داریم با یک برنامه منسجم‌ و میدانی تا شهریورماه امسال آن ها را تکمیل نماییم.


وی ادامه داد:با گذشت دو سال هنوز برخی افراد به دنبال پرونده بازسازی خود نیامده اند. دولت نمی تواند همچنان منتظر این افراد بماند زیرا اکنون مشغول بازسازی آسیب های ناشی از سیل ویرانگر فروردین امسال است.

بازوند گفت:کسی که تاکنون مرجعه‌ای نکرده، در واقع انگیزه‌ای برای اینکار هم نداشته است با این وجود، این افراد در صورت تمایل می‌توانند از تسهیلات بهسازی مسکن روستایی برای بازسازی منزل خود بهره مند شود.

انتهای  پیام/ز


بازسازی روستاهای زلزله زده به مراحل نهایی آن نزدیک شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.