دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال امید ایران با رومانی قطعی نیست

دیدار دوستانه شاگردان فرهاد مجیدی با تیم ملی امید رومانی هنوز قطعی نشده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال امید ایران که با هدایت فرهاد مجیدی برای حضور در رقابت‌های نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن آماده می‌شود، درصدد است تا در بازی‌های دوستانه با کشور‌های آسیایی و اروپایی حضور یابد.

تاکنون برگزاری بازی دوستانه با تیم‌های اندونزی، ازبکستان و کرواسی قطعی شده و فدراسیون فوتبال تلاش می‌کند تا چند بازی دیگر برای تیم ملی امید مهیا کند. نخستین دیدار تدارکاتی شاگردان مجیدی ۲۴ تیر با تیم ملی بزرگسالان است. دیدار با اندونزی و ازبکستان در خارج از کشور و تقابل با کروات ها در تهران انجام خواهد پذیرفت.

همچنین درحالیکه برخی رسانه‌ها از قطعی بودن دیدار دوستانه یوز‌های جوان (لقب تیم ملی فوتبال امید ایران) با تیم ملی رومانی خبر داده بودند، اما برگزاری این مسابقه قطعی نشده است.

لازم به ذکر است، فدراسیون فوتبال در صدد است، برای امید‌ها  ۳، ۴  بازی دوستانه دیگر نیز هماهنگ کند. اردوی این تیم از اواخر تیرماه آغاز و قرار است لیست بازیکنان موردنظر مجیدی هفته آینده اعلام شود.

تیم ملی فوتبال امید ایران در حالی باید در چارچوب رقابت‌های نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن در تایلند به مصاف حریفان برود که این مسابقات با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه ۴ تیمی برگزار می‌شود و فوتبال‌دوستان ایرانی امیدوار هستند تا این تیم به المپیک صعود کند.


بیشتر بخوانید:

نخستین تمرین امیدها با مجیدی استارت خورد/ حضور کمالوند و ساکت!

بررسی برنامه‌های تیم ملی امید با حضور رئیس فدراسیون

رویای شیرین فرهاد برای صعود به المپیک/ طلسم می‌شکند؟


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار